Forum OSKKO - wątek

TEMAT: zwolnienie nauczyciela kontraktowego
strony: [ 1 ][ 2 ]
basiaj12-04-2010 16:55:45   [#01]

bardzo prosze o pomoc ! dyrektor szkoły musi odejsc ze stanowiska uczy j.polskiego - w szkole jest 4 nauczycieli j.polskiego 2 nauczycieli dyplomowanych  ( w tym dyrektor)  mianowany , i kontraktowy

(mało godzin zmiejszenie oddziałów w zeszłym roku)  w przyszłym roku mam godzin na 3 etaty jestem zmuszona zwolnić nauczyciela kontraktowego pracuje na czas nieokreślony na 12/18 bo już w tym roku było mniej godzin czy mam ją zwolnic z art 20 KN - prosze o radę

EwaBe12-04-2010 19:04:01   [#02]

 Art. 20 tylko dla zatrudnionych w pełnym wymiarze.

Dla niepełnozatrudnionych art. 27 Karty. 

robak15-04-2010 12:23:19   [#03]

Jeszcze raz to samo pytanie jak po kolei postępować przy zwolnieniu lub ograniczeniu dla n-la kontraktowego

N-l kontraktowy cały etat ma teraz 18/18 umowa na czas nieokreślony

od nowego roku szkolnego chcę mu dać 8/18 a resztę drugiemu nauczycielowi

jak postąpić

1.Ograniczyć z 18/18 na 8/18 ze względu na zmiany organizacyjne art 20 czy 22KN (ewentualnie stan nieczynny na wniosek n-la)

2.Czy wypowiedzieć 18/18 a później  zatrudnć na 8/18 ajeżeli wypowiedzieć to na jakiej pp i czy dać odprawe czy stan nieczynny

Proszę o radę

gronostaj15-04-2010 12:50:06   [#04]

Pmyślałam, ze przypne sie do tego wątku

W momencie, kiedy ograniczam nauczycielowi ilsc godzin z 18 np na 12 to wówczas nie musze informowac zz - to tylko przy zwolnieiu prawda?

i jeszce jedno - kolezanka z innej szkoly mówi, że ona nim da nauczycielowi informacje o tym ze ogranicza mu zatrdienie to najpierw daje mu do podpisania oświdczenie, że ten sie zgadza na zmniejszenie - czy cos takiego praktykujecie?

ewa15-04-2010 13:05:55   [#05]

w przypadku n-la kontraktowego nie ma ograniczenia zatrudnienia ( ono dotyczy tylko zatrudnionych na podstawie mianowania) pp art. 20 ust.2 KN, a to czy odprawa czy stan nieczynny zależy od decyzji nauczyciela