Forum OSKKO - wątek

TEMAT: sytuacja z kosmosu
strony: [ 1 ][ 2 ]
lipmar21-02-2007 22:57:14   [#01]

regularnie czytam wypowiedzi na Forum i często dziwiłam się postępowaniu niektórych nauczycieli. Ja chcę przedstawić zdarzenie, jakie mnie spotkało, a jego autorem była moja dyrektorka.

W czasie mojej dłuższej choroby poleciła sprzątaczkom, aby przejrzały moje rzeczy zgromadzone w magazynku i WYRZUCIŁY to, co uznają za niepotrzebne.
Jestem nauczycielem z 20-letnim stażem, mam spory dorobek pracuję sumiennie, mam spore osiągnięcia, a więc i zgromadzonych materiałów sporo. Uczę m.in. techniki, więc przez kilka lat "objeżdżałam" zakłady pracy i żebrałam o trochę włóczki, skrawki materiałów, nawet dostałam elementy elektroniczne do wykorzystania w czasie zajęć lub kółka, papier ścierny i całe mnóstwo  innych .Wykonałam wiele elementów dekoracyjnych i pomocy- zresztą co będę wymieniać , każdy kto lubi swoją pracę - to wie o czym piszę.

Wcześniej zajmowałam dość duże zaplecze, które opuściłam po wspólnych uzgodnieniach i w zamian dostałam mały magazynek na swoje rzeczy.
Dziś weszłam do prawie całkowicie opróżnionego pomieszczenia. Czułam się , jakbym umarła, bo nawet zwolniony pracownik ma prawo zabrać swoje rzeczy.
Rozmawiałam z dyrekcją , ale niestety nie miała nic konkretnego do powiedzenia oprócz tego, że może za 2 lata szkoła zostanie zamknięta i dlatego część rzeczy można od razu wyrzucić. Odpowiedziałam , że ja muszę pracować jeszcze 15 lat , a ona zniszczyła mój warsztat pracy.

O słowie "przepraszam" nawet nie marzyłam.
ja wiem, że ludzie są różni, ale to przechodzi moje wyobrażenia.

Renata21-02-2007 23:28:54   [#02]
A jeśli Lipmar wiesz, że możesz doznać uczucia spokoju, gdy wszystko inne zawiedzie, to..?
malinek21-02-2007 23:31:44   [#03]
No nie wiem ,co bym zrobiła,sama mam mnóstwo różnych,ktoś powiedziałby, smieci,ale one do czegoś mają lub będa mi służyć.Nie wiem co ci powidzieć, bo Marek i tak by wyciął...
zgredek21-02-2007 23:38:32   [#04]

hmm...