Forum OSKKO - wątek

TEMAT: SPECJA-ły
strony: [ 1 ][ 2 ] - - [ 65 ][ 66 ][ 67 ] - - [ 84 ][ 85 ]
emila24-03-2007 18:36:11   [#3251]

do #3246

mój sposób był taki (żeby nie mieć w dyrektorze wroga): wysłuchiwałam zaleceń Dyrektora (ja nim nie byłam), a robiłam swoje. Trzeba jakoś żyć i dawać sobie radę :-))

Dla Dyrektora miałam taką dokumentację, jaką chciał, żebym miała.
Dla siebie miałam swoje notatki, że nie wspomnę o własnych pomocach naukowych typu puzle dydaktyczne, krzyżówki i inne.
Jestem nauczycielką matematyki, ale uczyłam kilku uczniów indywidualnie, właśnie wszystkiego.
W szkole  były dostępne tylko stare podręczniki dla lekko upośledzonych (i to nie zawsze).
Uczyłam w SP i gimnazjum.

Głowa do góry, uśmiechnij się, jutro będzie lepiej.
Pisz tu lub na priva, zawsze ktoś Ci pomoże, ktoś Cię zrozumie, a Fakir2 z pewnością i zrozumie i pomoże.

Ale tu u nas, na Forum i w SPECJA-łach, wielu boryka się z podobnymi kłopotami i problemami, i zawsze znajdzie się ktoś chętny do pomocy i do otarcia łez, ktoś kto doda Ci otuchy.

A byłaś Ty na OZNI ?
Magosia24-03-2007 18:39:59   [#3252]

Rzewa

- dokładnie tak !!!!

Zaręczam wam, że dyrektor 100 razy by wolał, by dziecko trafiło do specjalistycznej placówki, ale... to nie od niego zależy!

Moi uczniowe z UL ( mam ich 4 ) to dla mnie jeden wielki wyrzut sumienia:-(((((((((((((((((

Ile godzin i podstępów wykorzystaliśmy, aby przekonać rodziców do szkoły specjalnej.... jest niedaleko..... i nic.

Nie zmuszę rodzica- ma wybór.  I prawo.

Ja mam obowiązek - przyjąc i nauczać. Jak ???? w trzydziestoosobowej klasie, mając dwie godziny na rewalidację, nie mając fachowców i warunków.

Anmar - bardzo jednostronnie oceniasz zjawisko- ma szerszy kontekst i uwarunkowania.

anmar24-03-2007 18:41:17   [#3253]
Emilko- Niestety, nie byłam
rzewa24-03-2007 18:47:05   [#3254]
anmar - rodziccom nie wolno i nie można odmówić!