może o to chodzi? Do każdego wskaźnika tworzymy u nas kartę mierzenia.(prośba wizytatora?) To część tej karty dla tego wskaźnika. Wymaga to jeszcze dopracowania. Są to na razie notatki. WSKAŹNIK: 3. Szkoła rozpoznaje potrzeby i możliwości edukacyjne uczniów. - TECHNIKI I ZAKRES BADAŃ: Analiza dokumentacji NARZĘDZIA: Opinie i orzeczenia PPP, Protokolarz Rady Pedagogicznej WYNIKI ANALIZY MIERZENIA JAKOŚCI: Członkowie Rady Pedagogicznej dwa razy do roku, na posiedzeniach klasyfikacyjnych bądź podsumowujących wskazują uczniów mających problemy z nauką. Dzieci te po rozmowach z rodzicami kierowane są do Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w .................... Po odbytych badaniach wszystkie z nich otrzymują opinię o obniżeniu wymagań lub orzeczenie PPP. Wychowawcy na bieżąco otrzymują informacje od uczących w danej klasie nauczycieli o problemach edukacyjnych uczniów. Po dostarczeniu dokumentacji badań każdy nauczyciel zapoznaje się z treścią wskazań PPP i z nich korzysta. Przede wszystkim dla tych uczniów organizowane są w szkole zajęcia korekcyjno-kompensacyjne(8 godzin) i wyrównawcze(2 godziny), indywidualna rewalidacja(13 godzin) oraz nauczanie indywidualne(6 godzin). Na posiedzeniach Rady Pedagogicznej omawiane są także możliwości i osiągnięcia uczniów zdolnych. maryśka |