Forum OSKKO - wątek

TEMAT: matura z informatyki oprogramowanie
strony: [ 1 ]
luska16-04-2005 19:30:15   [#01]
uczniowie wybrali oprogramowanie Turbo Pascal 7 . I problem: gdzie to można kupić? Ile kosztuje? Proszę o pomoc.
JarTul16-04-2005 19:35:11   [#02]

Już było....

Czytaj: http://www.oskko.edu.pl/forum/thread.php?t=8946&st=0
Woron16-04-2005 20:45:10   [#03]
A nie mogli wybrać FreePascala? - byłby za darmo ;-))
Leszek16-04-2005 20:58:41   [#04]

brak daru przekonania...

pozdrawiam

luska17-04-2005 15:21:21   [#05]
Wybrać oczywiście mogli; i przyznaję, że ich w ogóle do niczego nie przekonywałam. Jestem "laikiem" jeśli chodzi o oprogramowania a do tego w tej szkole jestem od niedawna i pojęcia nie miałam czy taki program jest w naszej pracowni ( wiem - nie najlepiej to o mnie świadczy). Informatykiem jest  poprzedni dyrektor (?) . Szkoła ma licencję na program Turbo Pascal 1,5 daną  przez K.O. w 1995r. na 7 stanowisk. No więc pozostaje mi kupić za 90 euro, co uczynię - jutro zamówię. Dzięki za podpowiedź, gdzie to można kupić. Mam nadzieję, że to ostatni problem jaki muszę rozwiązać przed i w trakcie tej wspaniałej matury.
Arwena17-04-2005 19:03:01   [#06]
Nadzieja...
Spayk18-04-2005 00:11:14   [#07]
...chm czytam o problemach z oprogramowaniem (problem dotyczy również prezentacji) nie pierwszy raz. Nie znam przepisów dotyczących matur i może źle kombinuję. Tak sobie myślę że może trzeba było uczniom dać listę oprogramowania jakim dysponuje szkoła, a jeśli uczeń ma ochotę na inny program na nim spoczywa obowiązek dostarczenia programu na czas matury. Jeśli pracował na innym to znaczy że ma legalny (ma mieć), a taki z godnie z prawem może udostępnić na czas matury (pod warunkiem że usunie ze swojego komputera). Nie wierzę że szkoła musi dostarczyć uczniowi każdy program jaki sobie zachce. A może musi mnie już nic nie zdziwi.
Woron18-04-2005 00:22:49   [#08]

Ojojoj! Nie można tak sobie instalować programu gdzie popadnie pomimo usunięcia z domowego komputera.