Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Prośba - problem z napisaniem początku i zakończenia raportu z m
strony: [ 1 ]
Waldek17-03-2005 16:54:59   [#01]

Zostały mi 2 dni na napisanie i wręczenie raportu wizytatorowi. Środek mam już napisany. Niestety nie jestem polonistą i idzie mi to strasznie opornie.Może ktoś się ulituje nade mną i podrzuci coś na wzór?

Pozdrawiam

Waldek

beera17-03-2005 17:05:34   [#02]

???

co za raport w marcu?

matko??

na początku- poza wszystkim, ze nie czaję o co chodzi, to charakterystykę placówki napisz, a na końcu wnioski

AnJa17-03-2005 17:31:53   [#03]
Zacznij od strony tytułowej. Potem spis treści.Potem fakty (to co asia). Potem wszystko jedno (to chyba juz masz:-).Potem mocne i słabe strony z tego wszystko jednego. Potem wnioski - ogólne bardzo.

Jakbyś nie miał talentów polonistycznych to tego co juz masz bys nie napisał;-)

A raport  nie podlega ocenie za kompozycję  bo to nie praca uczniowska i trójdzielny być nie musi.

On chyba żadnej ocenie nie podlega zresztą.
Ank17-03-2005 17:42:10   [#04]
właśnie dolnośląskie KO wczoraj uchyliło rąbka tajemnicy co do wyglądu raportu. Czułam się tak jakbym miała zbierać dane do SIO tylko w czerwcu.
bogda417-03-2005 18:04:21   [#05]
 Może coś pomogę-wklejam strukturę raportu / propozycja KO w Łodzi/.

Raport z wewnętrznego mierzenia

jakości pracy szkoły/placówki

/Struktura dokumentu opracowanego przez dyrektora szkoły/

Strona tytułowa

 

I. Wstęp:

1.      Podstawa prawna prowadzenia mierzenia i sporządzenia informacji.

2.      Skład zespołu (imiona i nazwiska, stanowiska służbowe) prowadzącego wewnętrzne mierzenie jakości pracy szkoły/placówki.

3.      Czas przeprowadzenia czynności diagnostyczno – oceniających

4.      Zakres mierzenia jakości pracy szkoły/placówki:

·        badane standardy oceny jakości pracy szkoły/placówki,

·        zadania priorytetowe Łódzkiego Kuratora Oświaty.

5.      Metody i techniki badawcze zastosowane w ramach mierzenia.

6.      Wykaz analizowanych materiałów źródłowych ( dokumentacji szkoły/placówki).

7.      Wykaz narzędzi mierzenia wykorzystanych w toku czynności diagnostycznych.

8.      Populacja objęta badaniem (nauczyciele, uczniowie, rodzice).

 

II. Charakterystyka szkoły/placówki z uwzględnieniem jej specyfiki (formularz Arkusz Informacyjny Szkoły/Placówki – w załączeniu)

III. Opis jakości pracy szkoły/placówki w poszczególnych obszarach według standardów i wskaźników oceny jakości odpowiednich do typu szkoły lub placówki.

 

IV. Uogólniona wewnętrzna ocena jakości pracy szkoły/placówki -  wskazanie mocnych i słabych stron pracy szkoły, oparte na obiektywnych i starannie zgromadzonych dowodach, wskazujących osiągnięcia bądź niepowodzenia szkoły.

 

V. Proponowane działania naprawcze i wnioski do dalszej pracy szkoły /placówki.

 

VI. Data sporządzenia raportu.

 

VII. Pieczęć i podpis dyrektora szkoły/placówki.

 

VIII. Załączniki:

  1. zbiorcze wyniki badań,
  2. narzędzia badawcze,
  3. inne, według uznania dyrektora szkoły/placówki.
Ank17-03-2005 18:22:29   [#06]
Eeeee, to nie macie takich gustownych tabelek jak my
bogda417-03-2005 18:24:57   [#07]

 My to wielu "różnych takich" nie mamy ;- ).

Nasza strona kuratoryjna jest ubożuchna.

AnJa17-03-2005 18:29:20   [#08]
tabelki są sliczne - wykorzystam.

Ale dlaczego plik w pp z tym projektem raportu wabi sie "Krzysiu" to nie potrafię zrozumieć:-)
zgredek17-03-2005 18:30:28   [#09]
jest jeszcze "zyzio"
bogda417-03-2005 18:31:36   [#10]
 Jaki zyzio i krzysio?
AnJa17-03-2005 18:32:21   [#11]
zyzio to rozumiem...

połozył się na łące, przygląda niebu błekitnemu  i marzy, że w raporcie  prawdziwe dane będą
zgredek17-03-2005 18:32:38   [#12]
u
bogda417-03-2005 18:35:01   [#13]
 zyziu i krzysiu? tak lepiej?
AnJa17-03-2005 18:35:45   [#14]
im?
bogna17-03-2005 22:50:52   [#15]

na łące to był dyzio ;-)

ale zyzio mnie zaciekawił - jaka konspiracja ;-)))

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]