Może coś pomogę-wklejam strukturę raportu / propozycja KO w Łodzi/.
Raport z wewnętrznego mierzenia jakości pracy szkoły/placówki /Struktura dokumentu opracowanego przez dyrektora szkoły/ Strona tytułowa I. Wstęp: 1. Podstawa prawna prowadzenia mierzenia i sporządzenia informacji. 2. Skład zespołu (imiona i nazwiska, stanowiska służbowe) prowadzącego wewnętrzne mierzenie jakości pracy szkoły/placówki. 3. Czas przeprowadzenia czynności diagnostyczno – oceniających 4. Zakres mierzenia jakości pracy szkoły/placówki: · badane standardy oceny jakości pracy szkoły/placówki, · zadania priorytetowe Łódzkiego Kuratora Oświaty. 5. Metody i techniki badawcze zastosowane w ramach mierzenia. 6. Wykaz analizowanych materiałów źródłowych ( dokumentacji szkoły/placówki). 7. Wykaz narzędzi mierzenia wykorzystanych w toku czynności diagnostycznych. 8. Populacja objęta badaniem (nauczyciele, uczniowie, rodzice). II. Charakterystyka szkoły/placówki z uwzględnieniem jej specyfiki (formularz Arkusz Informacyjny Szkoły/Placówki – w załączeniu) III. Opis jakości pracy szkoły/placówki w poszczególnych obszarach według standardów i wskaźników oceny jakości odpowiednich do typu szkoły lub placówki. IV. Uogólniona wewnętrzna ocena jakości pracy szkoły/placówki - wskazanie mocnych i słabych stron pracy szkoły, oparte na obiektywnych i starannie zgromadzonych dowodach, wskazujących osiągnięcia bądź niepowodzenia szkoły. V. Proponowane działania naprawcze i wnioski do dalszej pracy szkoły /placówki. VI. Data sporządzenia raportu. VII. Pieczęć i podpis dyrektora szkoły/placówki. VIII. Załączniki:
- zbiorcze wyniki badań,
- narzędzia badawcze,
- inne, według uznania dyrektora szkoły/placówki.
|