Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
dofinansowanie do czesnego |
Konto zapomniane | 15-03-2005 14:50:38 [#01] |
---|
kto potrafi wyjaśnić czy od dofinansowania do czesnego na dokształcanie, które przyznał OP musi byc odprowadzony podatek czy nie? |
bogda4 | 15-03-2005 14:55:09 [#02] |
---|
Jesienią otrzymałam spore dofinanowanie do czesnego - prawie 70% / studia podyplomowe/ nie odprowadzono podatku. |
Konto zapomniane | 15-03-2005 14:57:31 [#03] |
---|
Nie odprowadzasz podatku. Znam to z własnego doświadczenia. |
nalix | 16-03-2005 09:55:21 [#04] |
---|
A ja studiuję za swoje. Jak pieniądze były w kuratorium, to dostawałem dopłaty do czesnego i była to duża ulga przy nędznych zarobkach. Teraz studiuję dalej, ale moja wiedza chyba nikomu nie będzie potrzebna, więc nie zawracam sobie głowy -za to uczelnia dała mi już ponad 2.5 tysiąca za dobre wyniki w nauce(informatyka). Na szkoły przestałem już liczyć, bo wiem że nic nie pomogą, a już mi obrzydło żebrać o wszystko. |
elka40 | 16-03-2005 21:49:32 [#05] |
---|
A ja podatek musiałam zapłacić, tłumaczono mi , że dofinansowanie to jest to mój dochód! Czy ktoś wie jak to w końcu jest? Dyrektor powiedział, że powinnam napisać pismo do skarbowego. Nie jestem pewna czy to ja czy księgowość. Studiuję na podyplomówce, kierunek zgdodny z potrzebami szkoły, skierowanie podpisywał dyrektor. Jeśli coś wiecie na ten temat piszcie proszę. Z góry dziękuję. |
ulis | 16-03-2005 21:55:10 [#06] |
---|
w mojej szkole koleżanka dostała dopłatę i podatek też został potrącony to nie wiem jak byc powinno zgodnie z prawem |
Janusz z W | 17-03-2005 08:59:03 [#07] |
---|
Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
Art. 21. 1. Wolne od podatku dochodowego są: