Forum OSKKO - wątek
Bonia | 11-02-2005 21:12:52 [#01] |
---|
Czy, będąc przewodniczącą Szkolnego Zespołu Egzaminacyjnego i jednocześnie polonistką, mogę przewodniczyć egzaminowi z języka polskiego w części pisemnej? Nikt w OKE nie umiał mi odpowiedzieć na to pytanie. |
Jacek W | 11-02-2005 21:25:15 [#02] |
---|
Jeżeli jesteś polonistką to nie możesz być w Zespole Nadzorującym na języku polskim. Par. 77 ust. 6 wiadomego rozporządzenia: W skład zespołu nadzorującego nie mogą wchodzić nauczyciele danego przedmiotu oraz wychowawcy zdających. Wg interpretacji krakowskiej OKE przewodniczący SZE nie może wchodzić w skład żadnego PZE i ZN. |
Bonia | 11-02-2005 21:29:15 [#03] |
---|
Bardzo Ci dziękuję. Jacku! Nawet moja pani wizytator tego nie wiedziała na pewno. Jestem "świeżą" dyrektorką. Pozdrawiam. |
bogda4 | 11-02-2005 21:31:03 [#04] |
---|
Jestem nauczycielem w szkole podstawowej, zostałam zaproszona do komisji maturalnej, część pisemna.Mogłam? |
Jacek W | 11-02-2005 21:40:26 [#05] |
---|
Mogłaś zostać powołana, byle nie do przedmiotu, którego jesteś nauczycielką. |
Majka | 14-02-2005 11:28:57 [#06] |
---|
14 lutego 2005
Matura: Nauczyciele do koszar
Ponad 40 tysięcy nauczycieli w całym kraju na czas sprawdzania pisemnych matur zostanie "skoszarowanych" - czytamy w Gazecie Wyborczej. Zdaniem Centralnej Komisji Egzaminacyjnej ma to zapewnić bezpieczeństwo prac maturalnych. Dotychczas nauczyciele sprawdzali prace maturalne w swoich szkołach - teraz się to zmieni.
Niektórzy nauczyciele wynosili prace do domów, a nawet gubili. Nowe przepisy wprowadzone przez Centralną Komisję Egzaminacyjną mają temu zapobiec. W tym roku nauczyciele egzaminatorzy sprawdzający prace z nowej matury zostaną zwiezieni do t.zw. "regionalnych centrów" organizowanych przez każdą Okręgową Komisję Egzaminacyjną.