Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
to porozumienie z rodzicami |
beera | 13-06-2002 10:44:15 [#01] |
---|
Ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym promuje się do klasy programowo wyższej, uwzględniając specyfikę kształcenia tego ucznia, w porozumieniu z rodzicami (prawnymi opiekunami). Muszę zrobić to porozumienie- robiliście je? Mam ucznia z nauczaniem indywidualnym, nie chodzi nie mówi. Muszę go pozostawić. Czy macie w takich przypadkach to porozumienie na piśmie? |
Rycho | 13-06-2002 11:45:16 [#02] |
---|
przykro mi ale doświadczenie ostanie mówi mi, że na piśmie. :-(( Mam dzieciaka w 2 kl. z którego rodzicami doszliśmy (ja, pedagog i wychowawca) do porozumienia ustnego, że dzieciak zostanie w tej 2 klasie. Teraz rodzice twierdzą, że nic takiego nie mówili, nigdy się na to nie zgadzali itp. No i my teraz sobie w brodę, że trzeba było wtedy poprosić o podpis rodziców pod odpowiednią notatką. Ano trzeba było... Mądry Polak po szkodzie... Ale z drugiej strony, czy jako dyrektor nie powinienem w takiej sutuacji mieć prawa podjęcia decyzji zgodnej z dobrem dziecka? Bo akurat w tym przypadku naprawdę byłoby lepiej dla dzieciaka, żeby został. Ale to już inna melodia. Niestety, wszystkim nam znana. Pozdrawiam :-))) |
Bożena | 13-06-2002 11:48:13 [#03] |
---|
U mnie pozostawienie w kl I-III sp następuje po wyrażeniu zgody przez rodziców na piśmie .Tak na wszelki wypadek, (gdyby rodzic zmienieł zdanie po fakcie pozostawienia i twierdził,że nie wyraził zgody). |
zdzisław | 13-06-2002 14:01:55 [#04] |
---|
ważne dobro ucznia To nie o to chodzi, nie zasłaniajcie się papierami. Rodzic w każdej chwili może zmienić zdanie. Ważne by był dokładnie informowany. U mnie takie sprawy odnotowywało sie w protokolarzu Rady... i koniec. Asiu! i co da jak pozostawisz tego ucznia. |
beera | 13-06-2002 15:08:11 [#05] |
---|
jak to co?? Będzie dłużej pod naszą opieką- mam tu specjalistę od takich dzieci. Jesli go promuję, przejdzie do gimnazjum- jakiś nauczyciel go przejmie. Jemu jest bezpieczniej z tą panią, którą zna i lubi. Ona go wozi do lekarza, szpitala- rodzice nie bardzo wydolni. Brakowało mi tylko jakiegos druku porozumienia. Nic tu nie robie na siłę i wbrew dziecku- tak przynajmniej sądzę |
Karolina | 13-06-2002 15:19:01 [#06] |
---|
Asia - jeśli ten nauczyciel naprawdę jest przyjazny dziecku to ja też sądzę, że powinien uczyć go dalej.
Pytanie jest jednak głębsze, bo ja nie wiem czy zostawiasz go dla faktu, że ten nauczyciel lepiej się zajmuje dzieciakiem i po prostu jest dla niego najlepszy czy dziecko po prostu ma problemy z opanowaniem czegos tam.
Bo sam fakt, ze nie chodzi i nie mowi o niczym nie swiadczy - wiem, ze ten nauczyciel też go nie nauczy.
Tak czy inaczej nie widze nic złego w zostawieniu go w tej sytuacji.
Rodzice powinni się zgodzić - a czy to wazne w jaki sposób to napiszecie? |
beera | 13-06-2002 15:24:37 [#07] |
---|
to dziecko... ...jest bardzo chore. Nie ma mowy o jakkimkolwiek pozostawianiu z powodu nie opanowania treści. Wydaje mi się, że działam zgodnie z dobrem Krzysia |
Karolina | 13-06-2002 15:27:38 [#08] |
---|
Uff...... :-) |
Marek Pleśniar | 13-06-2002 15:29:14 [#09] |
---|
musi asia na piśmie ja też tak robię nawet nie mam jakiegoś specjalnego druku, pisze i już |
zdzisław | 14-06-2002 08:33:42 [#10] |
---|
do>>> jak to co??? Miałem u siebie w SP dziecko specjalnej troski, nauczanie indywidualne prowadzone przez cały czas przez tą samą panią. Promowaliśmy go co roku. Poszedł do gimnazjum i dalej uczyła go moja nauczycielka. | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|