Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Ile punktów z próbnego w kl. VI w Małopolsce?
strony: [ 1 ]
general11108-12-2004 19:35:19   [#01]
Witam!

Właśnie otrzymałem wyniki próbnego z naszej szkoły i chciałbym sie do kogoś odnieść.
general11108-12-2004 22:35:59   [#02]
P.S. U mnie jest 25,6 i uwazam to za tragedie
Mawo09-12-2004 11:37:30   [#03]

Też kiepsko

Na razie mam wyniki jednej klasy - u mnie poprawiają nauczyciele. Średnia 25,8 - a to nie najgorsza klasa. Uczniowie wyłożyli się na zadaniach matem.
Joser09-12-2004 14:21:07   [#04]
a ja mam ok. 23. No i co mam zrobić?
Tadek09-12-2004 16:36:41   [#05]
u mnie 19,03 matematyka leży całkowicie, nie wiem dlaczego!!
general11109-12-2004 22:13:10   [#06]
I u mnie matematyka zawiodła. Dlaczego?
Bas09-12-2004 22:29:15   [#07]
Moje napisały na 26,2 - kiepsko, ale lepiej niz przed rokiem. Matematyka była do niczego.
AnJa09-12-2004 22:39:58   [#08]
Najlepsze co mi przychodzi:  przestańcie się zamobiczować.

I zapamietajcie tę radę.

I przypomnijcie  mi ją  w dniu, kiedy będę tu pisał po poznaniu wyników próbnej matury:-)
Magosia10-12-2004 14:34:45   [#09]

Bez paniki

poczekajcie na resztę - nie porównujcie do roku ubiegłego- może wszędzie jest słabiej, bo zadanie trudniejsze - ja jeszcze nie wiem jak...
general11110-12-2004 22:54:12   [#10]
Zobaczymy....
ola 1310-12-2004 22:58:34   [#11]

AnJA

Czy chciałeśnapisać ZOMOBICZOWAĆ czy samobiczować? :) To tak w rocznicę zbliżającego się 13 grudnia.
Liwa10-12-2004 23:33:19   [#12]
Myślę, że porównywanie wyników z innymi klasami, czy szkołami nie jest zasadne. Każdy z nas pracuje z dziećmi, młodzieżą wywodzącą się z różnych środowisk. Polecam skrót badań "Ekonomiczne uwarunkowania sprawdzianu szóstoklasistów i egzaminu gimnazjalnego...." na stronie Menis.
zgredek10-12-2004 23:37:31   [#13]
e, tam

lepiej nie polecaj

już tu troszkę było o tych uwarunkowaniach ekonomicznych i politycznych
Gaba11-12-2004 05:08:28   [#14]
nie zobobiczować tylko zombi-czować... Olu, przecież każdy to juz wie, że dyrektor to głowny zombi w swojej placówce!
general11111-12-2004 19:20:29   [#15]
Nie porównywać - może to i dobra myśl, ale gdy pracuje sie z dziećmi normalnie, ćwiczy liczy i omawia, a wyniki są różne to co? przeciez chyba w zadnej szkole na matematyce nie gra sie w chińczyka, a na polskim nie tańczy. Jeżeli opracowujący testy twierdzą ze jest on rozwiązywalny ( przynajmniej w założeniach) dla przeciętnego ucznia na poziomie 75% to co? Wytłumaczcie mi co jest nie tak.

Jarek

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]