Forum OSKKO - wątek

TEMAT: 30 rocznica szkoły
strony: [ 1 ]
gera11-11-2004 17:54:59   [#01]

Kochani, nie mam doświadczenia w organizowaniu takich uroczystości. Bardzo proszę o podzielenie się doświadczeniem, scenariuszem....

Siedzę już z godzinę, próbuję coś wymodzić i nic...

Cierpię na brak weny twórczej!

Poproszę, może być na priva morenagera@poczta.fm

Pozdrawiam gorąco.

JarTul11-11-2004 19:36:30   [#02]
U nas w przyszłym roku (październik 2005) sześćdziesiąta rocznica Szkoły - również chętnie poznam doświadczenia innych na tym polu.
(jartul@poczta.onet.pl)
Małgorzata Piluch11-11-2004 20:16:30   [#03]

A myśmy mieli w zeszłym roku Stulecie.