Tak, tak - ankieta jest ale pytania takie, dla pytań...
Trzeba by znaleźć nauczycieli którzy nigdy nie stosowali metod aktywizujących (jeśli jeszcze tacy są), następnie spośród nich wyodrębnić tych, którzy zaczęli stosować te metody, a spośród tychże, grupkę, która to zrobiła właśnie dzięki kolejnej edycji programu Aktywna tablica... Z grubsza licząc mi wychodzi: ZERO.
Pytanie o wykorzystanie pomocy zakupionych w ramach programu też jest ciekawe. U nas sprzętu sporo, zakupionych z budżetu własnego, z różnych programów, nie tylko Aktywna Tablica. Nauczyciele w większy lub mniejszym stopniu ten sprzęt wykorzystują (nie ma już takich, którzy jeszcze wyłącznie kredą po tablicy kreślą). Pytanie jak wyodrębnić liczbę nauczycieli, która właśnie TE pomoce wykorzystywała (logować dostęp czy jak?).
Dobrze, że chociaż trzy pytania nie budziły we mnie wątpliwości. |