Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Ocenianie z wf...?
strony: [ 1 ]
annak27-11-2024 19:24:45   [#01]

Szanowni państwo,

jak ocenić prawidłowo ucznia z wf

czy można brać pod uwagę nieobecności? - W danym miesiącu był 70% na lekcjach wf - to uczeń dostaje 4. (nieważne że usprawiedliwione czy nieusprawiedliwione).

Na innym przedmiocie - jak uczeń jest nieobecny to nie można mu obniżyć oceny za nieobecność, a na wf można?

Jak u Was z interpretacją zapisów rozporządzenia?

Co jest oceniane na wf - tak konkretnie.?

 

dwalcz28-11-2024 14:26:02   [#02]

"Przy ustalaniu oceny z wychowania fizycznego należy w szczególności brać pod uwagę, wysiłek wkładany przez ucznia, oraz wywiązywanie się z obowiązków wynikających ze specyfiki tych zajęć, zaleca się podczas oceniania brać pod uwagę stan bieżący (poziom), ale przede wszystkim chęci, postawę i postępy czynione przez ..."

Sprawdź wymagania edukacyjne (dawne PSO) nauczyciela w-f.

Jot30-11-2024 15:50:15   [#03]

Moim zdaniem wielką niesprawiedliwością  byłoby karanie ucznia, który z ważnych powodów był nieobecny ileś tam( Nb usprawiedliwiona) brakiem możliwości otrzymania oceny bardzo dobrej lub celującej , jeśli spełniłby wymagania na tę ocenę. Zakładam, że w wymaganiach takiego zapisu nie ma, że z powodu nieobecności nawet tej z powodu choroby ma szansę co najwyżej na ocenę dobrą. U nas też toczą się na ten temat dyskusje, co tłumaczone jest brakiem systematyczności. Dla mnie brak systematyczności na takich zajęciach tj np ucieczka z lekcji, wielokrotny brak stroju skutkujący tym, ze nie ćwiczy, albo po prostu siedzi na ławce bo mu się nie chce ćwiczyć...chociaż ktoś jeszcze może nazwać to brakiem  zaangazowania, a nie brakiem systematyczności. Chętnie poznam Wasze opinie, bo może ja czegoś nie rozumiem w takim razie?

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]