Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
wysługa lat w kilku miejscach pracy |
edithael | 08-11-2024 18:54:22 [#01] |
---|
Pracuję w szkołach od ponad 20 lat. Podjęłam teraz pracę w drugiej szkole i dostałam informację, że wysługę lat dostanę nie za cały staż a wyłącznie na podstawie świadectw pracy. Wg świadectw mam 6 lat = 6% wynagrodzenia. Czy nie powinnam mieć 20%? Przecież tyle realnie wynosi mój staż...
|
Skimir | 08-11-2024 23:08:51 [#02] |
---|
To tak działa…
W drugiej szkole naliczą Ci dodatek na podstawie przedstawionych świadectw pracy. |
lkk | 09-11-2024 23:15:03 [#03] |
---|
Nauczyciel dyplomowany zatrudniony w tej samej szkole na drugą umowę bez kwalikacji (za zgodą kuratora). Czy należy się dodatek za wysługę lat tak jak przy umowie z kwalifikacjami? |
joljol | 10-11-2024 10:49:36 [#04] |
---|
jeżeli ma świadectwa pracy - tak to z obu stosunków |
rzewa | 11-11-2024 12:01:56 [#05] |
---|
powinien mieć zaliczony na tej drugiej umowie taki staż pracy jaki wynika z przedstawionych świadectw pracy
nie będzie zaliczony natomiast staż wypracowany w ramach obecnie trwającej pierwszej umowy |
Adaa | 11-11-2024 12:58:52 [#06] |
---|
Tyle razy to wałkowalismy i dalej rózne interpretacje. W większości szkół nie zaliczaja stazu pracy w drugiej szkole, nawet jesli nauczyciel ma świadectwa pracy ale , które to zostały zaliczone do stażu w szkole pierwszej.
Taki przykład. Szkoła A - 10 lat pracy (zakończone w 2020 r.) Szkoła B - rozpoczyna pracę w pełnym wymioarze w 2020 roku z 10% dodatkiem. Szkoła C - rozpoczyna pracę na część etatu w 2020 roku z 0% dodatkiem (gdyż te 10 % "konsumuje" szkoła B). |
rzewa | 11-11-2024 13:49:24 [#07] |
---|
hmm a pp ew. odmowy? -> czyli pp tego "konsumowania"
no i zawsze n-l może poprosić o wyjaśnienie sąd pracy |
Skimir | 11-11-2024 17:23:54 [#09] |
---|
Pracując w różnych miejscach miałem zaliczany staż pracy z przedstawionych świadectw. Szkoła B nie konsumowała stażu.