Proszę o podpowiedzi w temacie dość skomplikowanym jak dla mnie. Otrzymałam zgodę z Kuratora Oświaty na zatrudnienie osoby niebędącej nauczycielem (z art.15Po) na stanowisku: - pedagog szkolny (pensum 12h z 20) - nauczyciel współorganizujący kształcenie dzieci ze spektrum autyzmu (pensum 18h z 20) Planuję nawiązanie umowy o pracę z taką osobą od dn.1 września 2024r.). Pensum wg KN dla tej osoby wynosi 30h z 20 (1,5etatu z KN). Jaki przyjąć w umowie wymiaru czasu pracy, który obowiązuje wg KP. (40h)?
Jak to będzie wyglądało w kwestii wynagrodzenia? Jak prawidłowo dokonać zapisu w umowie, żeby otrzymała wynagrodzenie porownywalne do nauczyciela beż kwalifikacji przy pensum 30/20 a nie pracownik kodeksowy na 3/4 etatu.
Jak prawidłowo prowadzić ewidencję czasu pracy takiego pracownika?
Przyznam szczerze, że zgłupiałam przy tym.
Nie ma też za dużo informacji w tych przypadkach w sieci, a przepisy są słabo doprecyzowane.
Pozdrawiam serdecznie
Będę wdzięczna za każdą wskazówkę. Może ktoś już przeszedł tę ścieżkę? post został zmieniony: 31-08-2024 06:31:01 |