Bardzo proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tego, co autor miał na myśli...
Szkoła prowadzi ewidencję. Ewidencja ma zawierać:
1) imię (imiona) i nazwisko ucznia albo absolwenta; - oczywiste
2) numer PESEL ucznia albo absolwenta; - oczywiste
3) numer wydanego dokumentu publicznego; -o jaki nr chodzi? (może chodzi o oznaczenie wzorów druków?)
4) numer oznaczenia indywidualnego blankietu dokumentu publicznego;-o jaki nr chodzi? (może chodzi o nr w księdze ucznia?)
5) nazwę producenta blankietu dokumentu publicznego – w przypadku świadectw ukończenia szkoły i legitymacji szkolnych oraz ich duplikatów;- tu już w ogóle nie wiem o co chodzi??? Świadectwa przygotowujemy elektronicznie, zamawiamy gilosze.
6) datę odbioru dokumentu publicznego; - oczywiste
7) podpis ucznia, absolwenta, rodziców niepełnoletniego ucznia albo rodziców niepełnoletniego absolwenta, którzy odebrali dokument publiczny- oczywiste |