Kochani, takie pytanie od mojej sąsiedniej szkoły (ja nie umiem pomóc).
Nauczyciel od chyba kwietnia 2021 na udpz.
Obecnie na urlopie uzupełniającym.
Dyrektor wysłał papiery ws. ograniczenia etatu w przyszłym roku z prośbą o podpisanie zgoda/brak zgody i odesłanie jednego egzemplarza. W odpowiedzi, n-l zamiast tego, przysłał pismo, w którym w termini 7 dni prosi o przesłanie kopii Arkusza i wyjaśnienia kryteriów przydziału godzin (dwóch nauczycieli tego samego przedmiotu). To, dlaczego dyr. przydzielił etat innemu, a nie temu, jest jasne i nie podlega dyskusji, nawet w sądzie. Ale dyr. nie wie jak wybrnąć z problemów, które wskazuję w pytaniach.
Pytania:
1. Czy dyrektor ma obowiązek/prawo przesłać kopię Arkusza?
2. Czy n-l może narzucać termin 7 dni?
3. Jak postąpić skoro nie odniósł się do wysłanego pisma odnośnie ograniczenia etatu?
Czy ktoś pomoże.
post został zmieniony: 24-05-2022 20:34:57 |