Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Realizacja zajęć wychowani do życia w rozinie
strony: [ 1 ]
zapolska31-03-2022 21:36:26   [#01]

Moi drodzy poproszę o pomoc w kwestii niżej opisanej.

Jestem nauczycielką szkoły podstawowej. W roku szkolnym 2021/2022 otrzymałam w przydziale czynności:

6 godzin przyrody

8 godzin wdż w kl.7-8

1 godzinę zzw

1 godzinę etyki

7 godzin informatyki – razem:23

Aby zrealizować 19 godzin obowiązujących nauczyciela wdż, zobowiązana zostałam do odpracowania każdej godziny, której w I półroczu nie zdążyłam zrealizować. Złożyły się na to różne przyczyny:

- wycieczka klasowa,

- okolicznościowe święta

- L-4 nauczyciela

- harmonogram pracy szkoły.

W tym celu wysyłana byłam na zastępstwa do klas, w których w/w godziny nie zostały zrealizowane. Za powyższe zastępstwa nie otrzymałam należnego mi wynagrodzenia.

Przytoczę tutaj przykłady wspomnianych powyżej działań.

Będąc na trzydniowej wycieczce z uczniami z mojej klasy, nie realizowałam godzin wdż. Zostałam poinformowana, że mam je odrobić. Za te godziny nie otrzymałam wynagrodzenia. Podobna sytuacja miała miejsce podczas mojej choroby. Przez 2 tygodnie przebywałam na                    L-4 ( nie na covid). W rozliczeniu godzin ponadwymiarowych nie wykazałam żadnych godzin nadliczbowych za okres zwolnienia, za które zapłacono mi 80% moich poborów. W tym przypadku również zostałam zobowiązana do odrobienia tych godzin w innym terminie. Za nie także nie otrzymałam wynagrodzenia.

Proszę o pomoc i wyjaśnienie, czy działania dyrekcji szkoły były w tym przypadku zgodne                                     z obowiązującym prawem oświatowym dotyczącym realizacji przedmiotu wdż w szkole podstawowej.

GAŁKA31-03-2022 21:45:56   [#02]

nooooo.... hmmmm.... że tak powiem.... fantazja dyrektora zgoła ułańska

odrabiać zajęcia, bo było się na wycieczce?... może pracujesz w szkole prywatnej?

KaPi31-03-2022 21:53:48   [#03]