Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Zatrudnienie księgowej na zastępstwo
strony: [ 1 ]
Iwa1227-01-2022 20:29:44   [#01]

Jestem zmuszona (oczywiście za zgodą OP) do zatrudnienia głównej księgowej na umowę zlecenie. Moja nagle i chyba długotrwale się rozchorowała. Nie mam zupełnie doświadczenia jak prawidłowo skonstruować taką umowę. Czy ktoś z Państwa był w podobnej sytuacji i może się podzielić doświadczeniami, wzorem umowy, jakie stawki proponowaliście? 

Z góry serdecznie dziękuję za wszelką pomoc

rzewa27-01-2022 20:42:31   [#02]

nie ma możliwości zatrudnienia księgowej w szkole samorządowej na umowę cywilno-prawną -> nawet jeśli tak zatytułowaną umowę podpiszecie PIP stwierdzi, że jest to umowa o pracę

również ZUS tak ją potraktuje

Iwa1227-01-2022 20:58:06   [#03]

to jakie jest właściwe rozwiązanie w tej sytuacji? Na umowę o pracę na zastępstwo OP nie chce się zgodzić przed upływem 30 dni (podwójne koszty), a księgowość pracować musi (tym bardziej że jednoosobowa). I tak cudem było znalezienie kogoś z dnia na dzień

ejkej28-01-2022 09:16:35   [#04]

Niech OP oddeleguje do pracy księgową z innej placówki, na określoną liczbę godzin i za określoną przez nich stawkę.

joljol28-01-2022 09:28:51   [#05]

Iwa12

miałam sytuację, w której z końcem listopada odeszła księgowa, konkurs ogłoszony już w październiku

w pierwszym brak ofert

w drugim brak ofert

w trzecim, który upływał 16 grudnia - wpłynęła w ostatnim dniu 1 oferta

był koniec roku a ja byłam bez księgowej

w końcu udało mi się uprosić byłą księgową i przyszła na umowę zlecenie na te ostatnie dni (inaczej nie chciała)

zrobiła co trzeba

wiem jak trudno w tej chwili znaleźć księgową za takie pieniądze a odpowiedzialność nieadekwatna

 

 

ejkej - nie wiem jak u Was, ale u nas nikt z innej szkoły nie chciał przyjść, w urzędzie też braki


post został zmieniony: 28-01-2022 09:30:16

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!