Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Dziecko z przedszkola do klasy2
strony: [ 1 ]
Afraniuk21-12-2021 15:11:20   [#01]

Zgłosił się do mnie Rodzic - dziecko w prywatnym przedszkolu, posiada (wg Rodzica) umiejętności z klasy drugiej. Według konsultacji z KO - dyrektor może taką sprawę zrealizować... :) KO zasugerowało dziecku nauczanie domowe - i tu mam wątpliwości

- jeżeli przyjąłbym dziecko do zerówki i skierował na nauczanie domowe do końca roku, czy  egzamin taki może promować dziecko od razu do klasy drugiej w przyszłym roku? W prywatnym przedszkolu na razie nie ma dokumentu o gotowości szkolnej - chociaż według Rodzica - kwestia minut :)

Miał ktoś może podobny przypadek ???

 

AnJa21-12-2021 15:20:05   [#02]

A co tu na do rzeczy edukacja domowa? Jakoś wpływa na "promocję"?  

Co do możłlwości takiej "promocji" to nie znam się- jakoś mi intuicyjnie nie pasuje.

Marek Pleśniar21-12-2021 15:35:09   [#03]

hm.. ponieważ ciśnie m się wiele słów, to się powstrzymam

Skimir21-12-2021 17:04:41   [#04]

Pewnie dało by się promować do klasy programowo wyższej w trakcie roku szkolnego, czyli np. zapisać do klasy pierwszej i w pierwszym tygodniu promować o rok wyżej...

Ale miałem kiedyś odwrotną sytuację - szkoła prywatna namieszała trochę z "przyspieszaniem" edukacji. Później rodzic przyszedł do mnie, że chce zapisać do szkoły publicznej (bo w prywatnej mu się nie podoba) ale chce abym "cofnął" dziecko o rok bo to wcześniej to było nieporozumienie.

bosia21-12-2021 17:28:35   [#05]

nie ma czegoś takiego jak egzamin w zerówce, dzięki któremu promuje się dziecko do szkoły

jeśli realizuje edukację domową w zerówce, to w ogóle nie żadnych egzaminów

no i jak AnJa nie wiem, co do tego wszystkiego ma edukacja domowa

a tak a propos, jak dziecko takie zdolne, że powinno już być w klasie II, to czemu rodzic nie zapisał do szkoły dziecka sześcioletniego tylko dziecko uczęszcza do zerówki? To przecież było 3 i pół miesiąca temu