Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Dziecko z przedszkola do klasy2 |
Afraniuk | 21-12-2021 15:11:20 [#01] |
---|
Zgłosił się do mnie Rodzic - dziecko w prywatnym przedszkolu, posiada (wg Rodzica) umiejętności z klasy drugiej. Według konsultacji z KO - dyrektor może taką sprawę zrealizować... :) KO zasugerowało dziecku nauczanie domowe - i tu mam wątpliwości
- jeżeli przyjąłbym dziecko do zerówki i skierował na nauczanie domowe do końca roku, czy egzamin taki może promować dziecko od razu do klasy drugiej w przyszłym roku? W prywatnym przedszkolu na razie nie ma dokumentu o gotowości szkolnej - chociaż według Rodzica - kwestia minut :)
Miał ktoś może podobny przypadek ???
|
AnJa | 21-12-2021 15:20:05 [#02] |
---|
A co tu na do rzeczy edukacja domowa? Jakoś wpływa na "promocję"?
Co do możłlwości takiej "promocji" to nie znam się- jakoś mi intuicyjnie nie pasuje. |
Marek Pleśniar | 21-12-2021 15:35:09 [#03] |
---|
hm.. ponieważ ciśnie m się wiele słów, to się powstrzymam |
Skimir | 21-12-2021 17:04:41 [#04] |
---|
Pewnie dało by się promować do klasy programowo wyższej w trakcie roku szkolnego, czyli np. zapisać do klasy pierwszej i w pierwszym tygodniu promować o rok wyżej...
Ale miałem kiedyś odwrotną sytuację - szkoła prywatna namieszała trochę z "przyspieszaniem" edukacji. Później rodzic przyszedł do mnie, że chce zapisać do szkoły publicznej (bo w prywatnej mu się nie podoba) ale chce abym "cofnął" dziecko o rok bo to wcześniej to było nieporozumienie. |
bosia | 21-12-2021 17:28:35 [#05] |
---|
nie ma czegoś takiego jak egzamin w zerówce, dzięki któremu promuje się dziecko do szkoły
jeśli realizuje edukację domową w zerówce, to w ogóle nie żadnych egzaminów
no i jak AnJa nie wiem, co do tego wszystkiego ma edukacja domowa
a tak a propos, jak dziecko takie zdolne, że powinno już być w klasie II, to czemu rodzic nie zapisał do szkoły dziecka sześcioletniego tylko dziecko uczęszcza do zerówki? To przecież było 3 i pół miesiąca temu