Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Czy dyrektor przekroczył prawo i jak pomóc dziecku |
gause7 | 11-08-2004 21:54:18 [#01] |
---|
20 czerwca 2004 wystosowaliśmy do dyrektora GG pismo w którym nie zgadzamy się z oceną niedostateczną z matematyki oraz z prośbą o umotywowanie i udokumentowanie ocen z tego przedmiotu. Prosilismy o umożliwienie uczetniczenia w czasie egzaminu. Do tej pory głucho z małym wyjątkiem pod koniec czerwca dyrektor powiadomił nas o terminie egzaminu. Cały problem pojawił się w momencie gdy poprosiłam nauczyciela matematyki przedstawiajac się - też jestem nauczycielem mgr z matematyki. Nasz Piotruś jest dzieckiem poruszajacym się na wózku ma stwierdzone upośledzenie w stopniu lekkim. Walczyłam oto, by nauczyciel dostosował wymagania do potrzeb dziecka zgodnie z rozporzadzeniem - okazało się to bardzo trudne. |
Jersz | 11-08-2004 22:19:52 [#02] |
---|
nie odpowiedział? Jeśli nie otrzymaliście odpowiedzi na pismo, proponuje jutro grzecznie zapytać w szkole telefonicznie czy się nie zawieruszyło. Jeśli dyrektor nie zaproponuje rozmowy w szkole (i oczywiście pisemnej odpowiedzi) napiszcie skargę do KO. Próbujcie dogadać się ze szkołą, zawsze to lepsze dla dziecka, ale jeśli nie okażą dobrej woli najlepiej do KO. Jeśli jest tak jak piszesz to dyrektor dopuścił się zaniedbania. Odpowiedzi (zgodnie Kodeksem Postępowania Administracyjnego) udziela się bez zbędnej zwłoki. Dwa tygodnie to przyzwoity termin. Miesiąc to maksymalny. Jeśli wymaga dodatkowych wyjaśnień, badania, ustaleń można termin wydłużyć do 2 miesięcy. Ale w takim przypadku należy powiadomić stronę (to jest w tym przypadku Ciebie) o terminie załatwienia sprawy. Mam nadzieję , że masz potwierdzenie złożenia pisma w szkole. |
gause7 | 11-08-2004 22:33:08 [#03] |
---|