Ja tak się zastanawiam skąd się wzięło to rozgraniczenie czy można na stronie czy nie?
Ustawa PO wskazuje, że dyrektor podaje do publicznej wiadomości listy kandydatów [...]. Realizację obowiązku podawania do publicznej wiadomości wykonuje się poprzez między innymi zamieszczenie informacji na BIP, stronie internetowej szkoły, na tablicy ogłoszeń szkoły...
Tak wiem, wpadło RODO i spece stwierdzili, że podanie listy kandydatów na stronie internetowej szkoły to nadużycie. Czyli co? Publiczna wiadomość w tym zakresie oznacza taką mniejszą publiczność? Skoro chcemy ograniczyć liczbę osób, która może zapoznać się z tą publiczną-niepubliczną informacją to może ustawodawca by zmienił w tym zakresie prawo i napisał wprost - dyrektor szkoły podaje listę kandydatów do wiadomości składających wniosek...
Przepisy COVID-owe zakładały obowiązek podawania tej informacji na stronie internetowej szkoły aby dyrektorzy nie ograniczali się do wywieszenia kartek na tablicy ogłoszeń. W związku z tym pytanie - czy już teraz nie można zamieścić listy kandydatów na www szkoły czy tylko nie trzeba? |