Dziennikarka Gazety Prawnej poszukuje odpowiedzi i odpowiadających na takie pytania, więc je nam tu przedkładam, może ktoś ma coś do opowiedzenia: =====
W nawiązaniu do rozmowy przesyłam pytania. Tak jak wspomniałam chodzi o to jak gminy mogą wspierać szkoły w organizowaniu zadań wyrównawczych dla uczniów z klas 8 i maturalnych.
Mam więc pytanie:
- Jak mogą to zrobić? Co byłoby najbardziej przydatne teraz, ale i na przyszłość, gdy sytuacja zacznie wracać do normy?
- Jakie rozwiązanie najlepiej się sprawdzi, czyli na co postawić: na zajęcia wyrównawcze online, a może na platformy edukacyjne?
- Dlaczego, co może dać najlepszy efekt w przypadku uczniów, którzy są mniej lub bardziej przygotowani, mają lepszy lub gorszy dostęp do sprzętu i internetu?
- Czy takie dodatkowe rozwiązania to tylko kwestia gminy i szkoły, czy też ważne jest zaangażowanie w nie nauczycieli? Co ich może zmotywować i zachęcić? Czy nie trzeba też pomyśleć o rozwiązaniach dla nich?
Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi do wtorku, do południa.
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Patrycja Otto
Dziennikarz Dziennika Gazety Prawnej |