Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
strony: [ 1 ]
barborka228-01-2021 11:38:09   [#01]

Czy ktoś już to robił?

Pomożecie?

Plizzzz

;-))

ewa28-01-2021 15:46:50   [#02]

https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/formularz-raportu-o-stanie-zapewniania-dostepnosci

 

barborka228-01-2021 17:56:00   [#03]

Dziękuję, ale znam ten formularz.

Myślałam o podpowiedzi co do jego wypełnienia.

47andrzej29-01-2021 10:16:35   [#04]

A może OSKKO przygotowałoby szkolenie na ten temat. Jest to novum i nie bardzo wiadomo jak to ugryźć.

Marek Pleśniar29-01-2021 10:32:29   [#05]

rzucam sprawę zespołowi szkolących:-) Może to widzą jakoś

Marek Pleśniar29-01-2021 10:37:33   [#06]

nb. dawno nie widziałem czegoś tak biurokratycznego i wynaturzonego

olaszyma17-02-2021 14:11:36   [#07]

Jestem po szkoleniu. Ustawa nakłada na wszystkich obowiązek poniesienia ogromnych nakładów na dostosowanie i zapewnienie dostępności. Ktoś, jak zwykle chce  komuś zrobić dobrze za nie swoje (czytaj - samorządowe) pieniądze.

No i grozi nam wysyp skarg klientów za niespełnianie wymogu dostępności.

Prowadząca stwierdziła, że ten pierwszy raport będzie w większości wypadków zawierał odpowiedzi NIE i jak zrobią z tego zbiorówkę w ministerstwie to się baaardzo zdziwią. 

Aga270922-02-2021 11:21:26   [#08]

Czy deklaracja dostępności (co do której są pytania w wyżej wymienionym raporcie)

powinna być również sporządzana dla dzienników elektronicznych? Czy wystarczy dla stron internetowych?

Nigdzie w internecie nie widziałam w szkołach udostępnionej deklaracji dla e-dzienników.

W dziale 2 tego raportu - Dostępność cyfrowa jest pytanie "Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności" czy wobec powyższego jeśli nie mam deklaracji dla e-dziennika powinnam ją uwzględnić i wpisać cyfrę "1"?

Może "ktoś" wie :)

 

Skimir22-02-2021 11:39:49   [#09]