Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
5.nowelizacja wytycznych GIS dla przedszkoli |
mala1 | 22-11-2020 19:19:43 [#01] |
---|
Co nowego wprowadzono?- nie mogę wyłapać . |
joljol | 22-11-2020 19:32:11 [#02] |
---|
to:
- nie wolno przyprowadzać do przedszkola dziecka, kiedy któryś z domowników jest na kwarantannie, dotyczy też pracowników
- 2 m2 na dziecko bez względu na czas pobytu, powyżej 15 m2 na 5 dzieci, ale nie mniejsza niż 1,5 m2
|
mala1 | 22-11-2020 19:36:44 [#03] |
---|
Dziękuję. |
Grazzza | 22-11-2020 20:23:20 [#04] |
---|
To co zrobić, jeżeli obecnie do przedszkola uczęszcza więcej dzieci, niż wynosi obowiązujący metraż, które dzieciaki i w jaki sposób wyrzucić z przedszkola? |
Skimir | 22-11-2020 20:47:16 [#05] |
---|
Te same co do tej pory... :-) Chyba wytyczne w zakresie powierzchni są takie same jak te z końca sierpnia. |
joljol | 23-11-2020 09:07:41 [#06] |
---|
To są zapisy z 5 aktualizacji ze strony GISu
- Jeżeli w domu przebywa osoba w izolacji w warunkach domowych nie wolno przyprowadzać dziecka do podmiotu (brak informacji, że nie można przyprowadzać dziecka gdy domownik jest na kwarantannie) - przynajmniej ja tego nie widzę - a nie można było na kwarantannie w 4 aktualizacji czyli domownicy na kwarantannie a dziecko w przedszkolu
- Do pracy w podmiocie mogą przychodzić jedynie osoby, bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają w izolacji w warunkach domowych lub w izolacji. (i tu nie ma kwarantanny dla współdomowników tylko mowa o izolacji czyli domownicy na kwarantannie np. z pierwszego kontaktu z osobą pozytywną a ja mogę iść do pracy
W #2 odpowiadałam na pytanie i informacje wzięłam z jakieś strony na FB ale po dokładnym przeczytaniu nie widzę tych zapisów:(( post został zmieniony: 23-11-2020 09:14:58 | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|