Forum OSKKO - wątek
Skimir | 21-09-2020 10:35:18 [#01] |
---|
Jakie są konsekwencje przekazania dyrektorowi, nieruchomości szkoły w trwały zarząd?
Jakie są wady i zalety takiego rozwiązania dla OP?
Jakie są wady i zalety dla DS? |
AnJa | 21-09-2020 10:38:53 [#02] |
---|
Szczerze pisząc- wad nie widzę.
I tak w zasadzie dyrektor ma ten zarząd i odpowiedzialność.
|
Skimir | 21-09-2020 11:14:54 [#03] |
---|
To jaki jest powód tego, że niektóre OP chcą przekazywać w trwały zarząd a niektóre chcą się wycofywać z trwałego zarządu?
|
AnJa | 21-09-2020 11:34:30 [#04] |
---|
Nawet nie usiłuję tego zrozumieć/ Ot, tak mają. |
Skimir | 21-09-2020 13:17:52 [#05] |
---|
Chciałbym zrozumieć :-)
U nas OP nagle wpadł na pomysł aby DS-y złożyły wnioski o przekazanie nieruchomości w trwały zarząd. Trochę zamieszania i niepewności to zasiało bo:
- jesteśmy obsługiwani przez "centrum" zatem na stanie mamy bardzo ograniczone zasoby kadry administracyjnej;
- budżety remontowe itp. są ścinane prawie do zera co budzi niepokój na zasadzie - "teraz będzie na dyrka, że budynek w kiepskim stanie"...
Czy wzięcie nieruchomości w trwały zarząd wiąże się ze zwiększeniem pracy związanej z administrowaniem tą nieruchomością?
Jakie skutki prawne ma "trwały zarząd"?
Niepewność bierze się stąd, że OPek obok chce wycofać się z trwałego zarządu. Ciekawe. post został zmieniony: 21-09-2020 13:18:47 |
DYREK | 21-09-2020 14:09:17 [#06] |
---|
Zobacz ustawa o gospodarce nieruchomościami/rozdział 5 |
bogna4 | 21-09-2020 16:32:29 [#07] |
---|
OP wybudował nową siedzibę szkoły, stary budynek jest jeszcze w trwałym zarządzie dyrka, mimo złożonego wniosku o jego zniesienie. OP twierdzi, że nie można znieść trwałego zarządu w trakcie roku szkolnego,(na podstawie opinii z KO).Rozumie ktoś coś z tego? Budynek stoi pusty, nowy działa na obrotach. |
AnJa | 21-09-2020 17:19:45 [#08] |
---|
Trwały zarząd dotyczy szkoły- nie dyrektora. Jeśłi szkoła ma siedzibę/jedną z siedzib- nie ma powodu do znoszenia zarządu.
Choć nie znaczy, że nie można. |
Roman Langhammer | 31-10-2022 11:35:43 [#09] |
---|
Nieruchomość oddana w trwały zarząd dla ZSP.
Cześć pomieszczeń przedszkola będzie użyczana na prowadzenie środowiskowego domu samoopomocy przez stowarzyszenie.
Rozumiem, że na podstawie art. 43 ust. 2 pkt 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami występuję o zgodę (użyczenie ponad 3 lata) do organu (w tym przypadku Burmistrza) na użyczenie części nieruchomości oddanej w trwały zarząd.
Czy w tym przypadku jest (dyrektor / Burmistrz) zobligowany do stosowania art. 35 ww. ustawy, jeśli chodzi właśnie o pomieszczenia, o których mowa wyżej? | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|