Ręce opadają...
Szanowni Państwo Dyrektorzy,
z upoważnienia Lubuskiego Kuratora Oświaty, uprzejmie proszę o przekazanie informacji, odpowiadając na poniższe pytania:
1) Czy dyrektor opracował różne warianty pracy szkoły (A, B, C) ?
2) Czy dyrektor szkoły opracował wewnętrzny regulamin lub procedury funkcjonowania szkoły w czasie epidemii, z uwzględnieniem specyfiki placówki, zaleceń wskazanych w przedmiotowych wytycznych oraz aktualnych przepisów prawa ?
3) Czy w szkole zostały zabezpieczone w wystarczających ilościach środki dezynfekcji/inne środki ochrony ?
4) Z jakich źródeł szkoła zabezpieczyła te środki (MEN, MZ, organ prowadzący, inne) ?
5) Czy Powiatowy Inspektor Sanitarny nawiązał kontakt z dyrektorem szkoły ?
6) Czy szkoła pozyskała środki na dodatkowe wyposażenie w związku z nauczaniem zdalnym ? z jakich źródeł ?
7) Ile jest w szkole dzieci przewlekle chorych ?
Informacje proszę przesyłać do dnia 3 września 2020 r. do godziny 13.00 |