Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Zawieszone zajęcia a godziny ponadwymiarowe
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ]
malchow01-04-2020 18:47:19   [#101]

Czy można w aktualnym/obowiązującym planie lekcji skrócić godzinę lekcyjną do 30 minut lub nawet 20 aby nie zapłacić za godziny nadliczbowe?

Zwojka01-04-2020 19:09:04   [#102]

u mnie lekcje online tyle trwają, maks 30 minut , ale liczę jako godzinę lekcyjną ... teraz mam zagwozdkę. Chociaż jestem z nauczycielami codziennie w kontakcie, widzę ich aktywność i doszłam do wniosku, że pracują więcej niż przed "koroną".

rzewa01-04-2020 20:34:00   [#103]

aby nie płacić za ponadwymiarowe musi ich nie być -

nie ma teraz żadnego znaczenia ile trwa "lekcja" - istotne jest to ile n-l pracuje, a jeśli zajmuje się swoimi oddziałami w takiej samej liczbie jak przed zawieszeniem zajęć, to oznacza to, że realizuje wszystkie swoje lekcje

Zwojka01-04-2020 20:38:13   [#104]

Dokładnie tak myślę :-) jak Rzewa. Pozdrawiam cieplutko, bo niejednokrotnie wybawiła mnie z różnych opresji ... ;-)

malchow01-04-2020 21:02:12   [#105]

Może doprecyzuję pytanie. Nauczyciele pracują zgodnie z planem. Ale dyrektor chce im skrócić godziny pracy żeby nie zapłacić za ponadwymiarowe i zmieścić się w 18. Stąd te 30 i 20 minutowe godziny zajęć.

hania01-04-2020 21:24:11   [#106]

#102 i #103

albo:

Oświadczenie o gotowości do pracy

 

Niniejszym oświadczam, że jestem gotowa/gotowy do wykonywania pracy na stanowisku nauczyciela w w/w placówce w obowiązującym mnie wymiarze godzin dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych ( pensum) wraz z godzinami ponadwymiarowymi  tj łącznie……… godzin tygodniowo , tym samym wnoszę o dopuszczenie mnie do pracy polegającej na realizacji godzin ponadwymiarowych z wykorzystaniem metod  i technik kształcenia na odległość.

 

bogna401-04-2020 23:58:56   [#107]

Czasem myślę, że zginęłabym marnie bez OSKKO. Przeczytałam wszystko już chyba:-)