annamaria, a czemu się tak dziwisz?
:)
wystarczy popatrzeć na te zadania:
1) rzetelnie realizować zadania związane z powierzonym mu stanowiskiem oraz podstawowymi funkcjami szkoły: dydaktyczną, wychowawczą i opiekuńczą, w tym zadania związane z zapewnieniem bezpieczeństwa uczniom w czasie zajęć organizowanych przez szkołę;
2) wspierać każdego ucznia w jego rozwoju;
3) dążyć do pełni własnego rozwoju osobowego;
3a) doskonalić się zawodowo, zgodnie z potrzebami szkoły;
4) kształcić i wychowywać młodzież w umiłowaniu Ojczyzny, w poszanowaniu Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, w atmosferze wolności sumienia i szacunku dla każdego człowieka;
5) dbać o kształtowanie u uczniów postaw moralnych i obywatelskich zgodnie z ideą demokracji, pokoju i przyjaźni między ludźmi różnych narodów, ras i światopoglądów.
---------------
i naprawdę nie ma tu potrzeby rozmowy i ustalenia co w NASZEJ szkole oznacza dobre czy wyróżniające wywiązywanie się z tych zadań?
i że inaczej określa się zadania dla nauczycieli przedszkola a inaczej dla szkoły ponadpodstawowej
inaczej dla wielkiej szkoły w wielkim mieście, inaczej dla maleńkiej szkoły środowiskowej
czy tak samo wspieramy ucznia w rozwoju w szkole, która ma rodziców " z kasą" i dużymi ambicjami edukacyjnymi i w szkole, która leży w "trójkącie bermudzkim"?
itd.
a zadania z TIK w szkole, gdzie jeszcze teraz jest kreda i tablica, a komputery są stare i tylko w pracowni, będziemy tak samo definiować jak w szkole, gdzie nawet stołówka podpięta jest do sieci?
no i jeszcze w tym dyrektor szkoły...
jaki masz pomysł na szkołę
i czy nauczyciele wiedzą o tym i czy dyskutowaliście, jakie zadania z tego wynikają dla wszystkich
i jakie standardy ty wprowadzasz jako szef
-----------
dobra
to by było na tyle:))) post został zmieniony: 11-09-2019 10:59:37 |