Forum OSKKO - wątek

TEMAT: wczoraj na korytarzu
strony: [ 1 ]
mraz026-06-2004 21:12:42   [#01]

mraz0

26.06.2004 21:05 [#01]

 
 

 
 
 

wczoraj, na korytarzu szkolnym, po zakończeniu uroczystości, w biegu, aby zdążyć na mszę do kościoła, nauczycielka mianowana chciała wręczyć mi sprawozdanie po stażu na dyplomowanego; gdy powiedziałam, że wolę umówić się z nią w poniedziałek, bo chciałabym o tym z nią porozmawiać, potraktowała to jako osobistą obrazę, położyła sprawozdanie w pokoju nauczycielskim ( mała szkoła, nie ma sekretariatu ), zadzwoniła ze skargą do wizytatora; wizytator polecił uznać mi sprawozdanie za przyjęte, wpisać wczorajszą datę wpływu, bo dyrektor nie może odmówić przyjęcia dokumentów; mam pytania : co prawem do 6.tygodniowego nieprzerwanego urlopu dyrektora - 14 dni czekania na opinię rady rodziców, napisanie opinii;nauczycielka wyjeżdźa na wakacje- jak potwierdzi odbiór - jadą całą rodziną, poczty nie bądzie komu odbierać;mam od września wyznaczone godziny przyjmowania interesantów - czy muszę być do dyspozycji na każde zawołanie nauczyciela?

BożenaB28-06-2004 13:46:41   [#02]

Zrób to, co jest u mnie w szkole. Pierwszy i ostatni tydzień wakacji: nauczyciel jest do dyspozycji dyrektora. My np mamy jutro konferencję podsumowującą. Dzisiaj, przed godziną, skończyłam z koleżanką drukowanie arkuszy ocen. Wychowawcy w pierwszym tygodniu wakacji oddają dokumentację klasy. Sprawy "awansowe" też się w tym tygodniu dzieją, o ile nie zdążyło się wczesniej. Spokojnie i bez "nerw".

emeryt28-06-2004 14:19:22   [#03]

no to zrób tak...

Przyjmij sprawozdanie....

Rozkręć procedurę opiniową.... (zgodnie z termianami)

Napisz opinię.......

Wyślij zawiadomienie o terminie odbioru....musi pokwitować przyjęcie.

Leci 14 dni procedury odwoławczej.....

Termin sesji letniej minął....

A co!!!!

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]