1. Dziękuję Państwu za obecnośc na pierwszych i drugich zajęciach. Dziękuję za energię, którą Państwu zabrałam.
2. W wymianie plików już umieściłam materiał pokontrolny tzw. wielce pouczający dot. oceniania. Zrozumie ten, kto 2 marca był na zajęciach oskkowych w Krakowie.
3. Na prośbę uczestników cz. 2 poniżej "Kartkówka" z oceniania (żartobliwy początek zajęć zamiast nudnego wykładu). Uwaga: Ta kartkówka nie spełnia żadnych wymogów konstrukcyjnych dot. tego typu form.
;-)
1.Podaj definicję oceniania:
…………………………………………………………………................................................................................
2. Od kiedy obowiązuje definicja i koncepcja oceniania wpisana w aktualne dokumenty. Zaznacz jedną odpowiedź:
a. 1999, b. 2005, c. 2010, d. 2015
3. Co to jest kryterium oceniania?
……………………………………………………………………………………………………………………………...................
4. Co to jest wymaganie edukacyjne?
..................................................................................................................................................
5. Co jest poprawne? Wybierz poprawną odpowiedź:
- wystawić, dać ocenę → USTALIĆ OCENĘ
- ocena cząstkowa → OCENA BIEŻĄCA
- ocena semestralna → ŚRÓDROCZNA OCENA KLASYFIKACYJNA
- poprawić ocenę / podnieść ocenę → UZYSKAĆ / USTALIĆ OCENĘ WYŻSZĄ
- kryteria ocen → WYMAGANIA EDUKACYJNE
- obniżyć / podwyższyć ocenę z zachowania → USTALIĆ OCENĘ ZACHOWANIA
- poinformować o zagrożeniu jedynką → POINFORMOWAĆ O PRZEWIDYWANYCH ROCZNYCH OCENACH KLASYFIKACYJNYCH
- zaliczyć semestr / materiał → UZUPEŁNIĆ BRAKI
- obniżyć wymagania → DOSTOSOWAĆ WYMAGANIA EDUKACYJNE (do ...)
- WSO, PSO → SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSÓB OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO .
6. Czy można stosować np.?
7. Czy można stosować średnią?
8. Czy można stosować śr. ważoną?
9. Jaką ocenę ustalisz z ocen bieżących 1,2,1,3,4,5?
10. Jaką ocen ustalisz z ocen bieżących 6,5,5,3,2,2?
|