Forum OSKKO - wątek

TEMAT: procedura skreślenia pełnoletniego ucznia
strony: [ 1 ]
mou26-10-2018 09:19:50   [#01]

Witam,

potrzebuję procedurę skreślenia pełnoletniego ucznia.

Chciałbym usprawnić to w naszej szkole ale chciałbym to zrobić zgodnie z przepisami prawa i żeby nie rozciągało się to zbytnio w czasie.

Możecie się podzielić swoimi zapisami?

 

 

 

Franciszka28-10-2018 18:07:39   [#02]

Witam,

podnoszę wątek.

tomaszek28-10-2018 22:06:20   [#03]

http://oskko.edu.pl/forum/watek.php?w=60737

 

mou29-10-2018 08:17:30   [#04]

Czytałem ten wątek wcześniej - niestety, nie ma tam odpowiedzi.

Jesteśmy szkołą średnią, więc to nieco inna specyfika.

Wiem, że najlepiej jest przekonać kogoś żeby zabrał papiery, ale ... czasem to jest niemożliwe.

Rozumiem, że muszę dopracować statut i wewnętrzne prawo - pytanie tylko - jak? Stąd ten wątek.

Chciałbym wiedzieć jakie są przepisy dotyczące skreśleń np. kogoś kto przez dwa miesiące w szkole ma 40% frekwencji, wybiera sobie lekcje na których jest etc?

Nie chciałbym żeby ta procedura - niepotrzebnie - ciągnęła się w czasie, była skrócona maksymalnie jak się da (chciałbym  uniknąć interwencji kuratora o braku pomocy pp)


post został zmieniony: 29-10-2018 08:17:42
MKJ29-10-2018 20:58:34   [#05]

PP do skreślenia ucznia są tylko zapisy w statucie - jeśli takowych nie ma, to skreślenia zawsze zostanie podważone przez KO. Jeśli są, to najpierw uchwała RP, potem opinia SU, a potem wszczęcie przez dyrektora postępowania administracyjnego zgodnie z KPA.

mou30-10-2018 10:12:07   [#06]

Rozumiem, i właśnie o zapisy statutowe mi chodzi: chciałbym je należycie opracować, bo zapisy w statucie mamy dosyć lakoniczne.

 

MKJ30-10-2018 16:37:20   [#07]

Ja mam tak:

http://www.sniadek.edu.pl/doc/statut.pdf

§ 49 ust. 5.

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ]