Forum OSKKO - wątek

TEMAT: sprawdzian, kiedy będą wyniki?
strony: [ 1 ][ 2 ]
juasia30-05-2014 15:43:43   [#51]

Czy ktoś zna wynik  Gdańska, Bydgoszczy, Torunia? A kiedy pojawiają się wyniki powiatów?

izael30-05-2014 23:18:47   [#52]

Rychu:) braaaawo:))))

ola 1331-05-2014 00:09:01   [#53]

A ktoś zna średnią krajową? Bo do mojej wojewódzkiej i gminnej nie mam się co mierzyć. :(

marmak31-05-2014 00:11:03   [#54]

25,82

ola 1331-05-2014 08:25:58   [#55]

No to idę płakać do kącika :(

gosiaes231-05-2014 08:42:17   [#56]

ja też mam NAJWYŻSZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jestem szczęśliwa!!!!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

juasia31-05-2014 09:14:23   [#57]

Szczere gratulacje dla RYCHA I GOSI. Podzielcie się uwagami tu na forum co wg Was ma największy wpływ na taki wynik.

Pewnie takiego nigdy nie osiągniemy, ale możemy jeszcze coś poprawić.

izael31-05-2014 09:52:26   [#58]

gosia, brawo!!!:)))

Natka31-05-2014 22:18:55   [#59]

brawo i dla gosiaes2:

i proszę o to, co juasia

Gusia02-06-2014 12:48:10   [#60]

To ja się prywatnie pochwalę, moja Olcia ma 36 punktów!

renka02-06-2014 12:52:40   [#61]

brawo, gratulacje dla mamy i córci :-)

gosiaes202-06-2014 13:04:00   [#62]

Dziękuję za miłe słowa i gratulacje, ale tak naprawdę nie mam pojęcia, co podpowiedzieć juasi i natce...

Klasa od pierwszej klasy była bardzo dobra, bardzo dobrze układała się także współpraca z rodzicami, jeśli chodzi o naukę, wskazówki, co trzeba poprawiać i nad czym pracować dodatkowo. Dzieci dopilnowane w domu, ambitne w szkole.

Ale trzeba otwarcie powiedzieć, że w tym sukcesie również mają swój udział nauczyciele  - dodatkowe arkusze, konkursy, różnego rodzaju dodatkowe godziny (karciane!!!) i zajęcia wspierające rozwój uczniów i podnoszące ich umiejętności - to wszystko złożyło się na taki wysoki wynik. No i jeszcze moje ciągłe "zrzędzenie", żeby jeszcze coś, żeby jeszcze inaczej, żeby coś dodatkowo.....

Podsumowując- na taki wynik pracuje się od zerówki!!! 

P.S. Marzyłam o takim wyniku i jestem szczęśliwa, że na koniec mojej kadencji pokazaliśmy OP i Radzie Gminy, że szkoła kierowana przeze mnie też ma cudownych uczniów i super nauczycieli!!!

ewa02-06-2014 13:21:26   [#63]

bardzo ważne to Twoje Gosiu tu - Podsumowując- na taki wynik pracuje się od zerówki!!!

 

no i gratulacje Wam tu wszystkim dzielącym się swoją radością :-)

Magosia02-06-2014 20:06:33   [#64]

Powtórzę za Gosią Ewą:

Podsumowując- na taki wynik pracuje się od zerówki!!!

I - moim zdaniem - rzecz nie w testomanii , tylko w rozwijaniu wszystkich kompetencji - wynik sprawdzianu/egzaminy jest wtedy przy okazji ...tak to widzę...

Szukam podpowiedzi dla szkół, które w małych wsiach, bez kapitału kulturowego rodziców, bez wzorów środowiskowych, z nauczycielami, którzy "zawsze tak uczyli i było dobrze" , a teraz coś maja zmieniać... 

Szukam przykładów, że można ,że staniny są tylko pewnym miernikiem ogólnej tendencji rozwojowej szkoły ( lub jej braku)...

 Jak to robicie...?

 Gosiu, gratuluję , że pokazałaś na koniec kadencji, że szkoła , którą kierujesz ma SUPER DYREKTORKĘ:-)


post został zmieniony: 02-06-2014 20:07:41
hania02-06-2014 20:51:56   [#65]

gratulacje  dla tych z najwyższymi, wysokimi i... takimi na miarę możliwości

ale prawda - współdziałanie szkoły, rodziny, środowiska, traktowanie uczniów jako zdolnych w różnych aspektach ( szerokie pojęcie...:-) od najmłodszych lat pewnie pomaga w osiągnięciu wyniku

ale nie czarujmy się - wynik na sprawdzianie to tylko maleńki etap na drodze do osiągania sukcesu

i jeszcze - zalezy co dla kogo jest sukcesem:-)

Natka02-06-2014 21:18:48   [#66]

Magosia:

Szukam podpowiedzi dla szkół, które w małych wsiach, bez kapitału kulturowego rodziców, bez wzorów środowiskowych, z nauczycielami, którzy "zawsze tak uczyli i było dobrze" , a teraz coś maja zmieniać... "

ja też szukam, moi nauczyciele chcą coś zmienić  (taką mam przynajmniej nadzieję, bo pytają, gdzie leży problem), ale co zmienić? Jak uczyć? 

wpływu na rodziców, środowisko nie mam - niewielu (jednostki) chce i pomaga dzieciom w domu, zadania domowe najlepiej, żeby dzieci robiły w szkole - "A co ja mogę, jak on nie chce odrabiać lekcji i się uczyć? Zostawiajcie go po lekcjach" 

ech :(

szukam rozwiązań - różnych i postęp znikomy :( 

Może macie namiary na jakieś dobre praktyczne szkolenie dla grona? 

Czekam też na EWD - pisaliśmy OBUT, może ono nam poprawi nastrój - nam się wydaje, że dzieci odniosły sukces, ale może tylko nam się wydaje :(

 

olaszyma03-06-2014 14:47:46   [#67]

Przychylam się do prośby Natki!

Dzielcie się swoimi patentami na poprawę wyników egzaminow zewnętrznych. Jak to zrobić, kiedy wiadomo że na pomoc domu nie mozna za bardzo liczyć ? A swoją drogą , badania edukacyjne prof Johna Hattiego wykazują że wsparcie domu i odrabianie pracy domowej ma obiektywnie niski wpływ na efekty uczenia się uczniów.

Moze by tak wątek w "górnej części" forum z dobrymi praktykami w zakresie poprawy efektow kształcenia.

gosiaes203-06-2014 20:01:46   [#68]

Magosiu - dziękuję za ostatnie słowa z #64

;-)))

ala4406-06-2014 11:17:03   [#69]

pomóżcie,bo chyba wzrok mnie zawodzi;(      nie mogę znaleźć żadnej informacji na CKE o wynikach sprawdzianu w tym roku,

wydawało mi się że  już ją wcześniej  widziałam, a może to zwykła skleroza

ola 1306-06-2014 19:21:35   [#70]

Tu masz stronę do MENu a pod tekstem linki do analiz wyników.

http://www.men.gov.pl/index.php/aktualnosci/wizyty-krajowe-i-zagraniczne-ministra/1126-sprawdzian-szostoklasistow-wyniki-ogolnopolskie

UWAGA!
Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.

strony: [ 1 ][ 2 ]