Jak dzielimy na grupy w szk. ponadgimnazjalnej? Podstawa mówi:
Zajęcia z języków obcych nowożytnych prowadzone są na następujących poziomach: 1) na III etapie edukacyjnym: a) na poziomie III.0 – dla początkujących, b) na poziomie III.1 – na podbudowie wymagań dla II etapu edukacyjnego; 2) na IV etapie edukacyjnym: a) na poziomie IV.0 – dla początkujących, b) na poziomie IV.1 – dla kontynuujących naukę: – w zakresie podstawowym – na podbudowie wymagań poziomu III.0 dla III etapu edukacyjnego, – w zakresie rozszerzonym – na podbudowie wymagań poziomu III.1 dla III etapu edukacyjnego, c) na poziomie IV.2 – dla oddziałów dwujęzycznych.
Jeżeli uczeń uczył się w gimnazjum języka na poziomie podstawowym, to nie może mieć rozszerzenia w ponadgimnazjalnej? Mam dzieci, które od podstawówki mają dwa języki (jeden dodatkowo jako mniejszość niemiecka).
|