Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Ferie a zwolnienie lekarskie |
Iwona2 | 03-12-2003 10:58:14 [#01] |
---|
Koleżanka ma szkolenie z prawa oswiatowego i pani z ZZ poinformowała kursantów, że jeśli w wakacje są chorzy i mają zwolnienie, to przysługuje im za to wolne w czasie roku szkolnego. Dziewczyna twierdzi, że jeśli będzie miała w czasie wakacji tydzień zwolnienia, to dyrek musi jej udzielić urlopu np. we wrześniu - lub tydzień po świętach ;-) Nie jestem dyrkiem - nie znam się, ale nigdy z czymś takim się nie spotkałam. Jak to bywa w praktyce? Karta Nauczyciela: Art. 66. 1. W razie niewykorzystania urlopu wypoczynkowego w całości lub części w okresie ferii szkolnych z powodu niezdolności do pracy wywołanej chorobą lub odosobnieniem w związku z chorobą zakaźną, urlopu macierzyńskiego, odbywania ćwiczeń wojskowych albo krótkotrwałego przeszkolenia wojskowego - nauczycielowi przysługuje urlop w ciągu roku szkolnego, w wymiarze uzupełniającym do 8 tygodni. |
AnJa | 03-12-2003 12:04:08 [#02] |
---|
Wakacje trwają circa 10 tygodni+2 ferii zimowych. Jeśli więc zwolnienie trwa ok. 4 tygodni pojawia sie problem urlopu wyrównawczego- przynajmniej wg mnie;-) |
beera | 03-12-2003 12:26:03 [#03] |
---|
dla mnie też tydzień- 3- zwolnienia nie owocuje urlopem uzupełniającym |
MaDem | 03-12-2003 14:02:22 [#04] |
---|
Jeżeli w czasie wakacji nauczyciel na skutek choroby nie miał 4 tygodni urlopu (nie łącznie, ale ciągle:-))) - ale określenie....), to wówczas przysługuje mu urlop w wymiarze 4 tygodni, od 1 września począwszy. Tak nas uczono na "Zarządzaniu oświatą..." |
Jolanta Szuchta | 03-12-2003 21:46:33 [#05] |
---|