Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Jedno pytanko...
strony: [ 1 ]
Wioleta D02-12-2003 14:23:12   [#01]
Wiem już, że będę zatrudniona w zmniejszonym wymiarze godzin. Czy powinnam sama napisać ( prośbę ? ) czy czekać aż dyrektor sam da mi wypowiedzenie warunków umowy i dopiero wtedy wyrazić zgodę ? Jak to wygląda pod względem prawnym? Dzięki
beera02-12-2003 14:42:45   [#02]

czekaj!!!

zdecydowanie czekaj.

Ale na rozmowę z dyrkiem zawsze możesz iść

AnnaG02-12-2003 14:45:24   [#03]

Najpierw dyrektor.

Dyrektor daje wypowiedzenie dotychczasowych warunków pracy (np. aneksem) ale Pani wyraża zgodę lub nie- w przypadku nauczycieli mianowanych. Aby ściślej określić Pani sytuację muszę wiedzieć, jaki jest Pani stopień awansu zawodowego i czy umowa jest na czas określony czy nieokreślony. Jak znajdę chwilkę to odpowiem jeszcze dziś a jeśli nie , to napewno jutro.
Wioleta D02-12-2003 22:44:40   [#04]
Jestem nauczycielem mianowanym , mam umowę na czas nieokreślony. Wracam z urlopu wychowawczego. W związku z trudną sytuacją z godzinami wstępnie wyraziłam już ustną zgodę na zmniejszony wymiar godzin. Dyrektor chce żebym sama napisała pismo o zmniejszony wymiar godzin. Koleżanka powiedziała mi jednak, że powinnam czekać aż dyrektor sam napisze mi wypowiedzenie bo wtedy musi określić mi liczbę godzin jaką mi daje ( musi poszukać). W przeciwnym razie może mi dać tylko tyle ile będzie chciał. Nie znam przepisów i nie wiem jak się zachować.
fredi02-12-2003 22:55:02   [#05]
Jak Ci napisze wypowiedzenie to cię zwolni.
Wioleta D02-12-2003 23:21:59   [#06]
Chodzi o wypowiedzenie warunków pracy tj. ilości godzin.
violka02-12-2003 23:29:18   [#07]

Wioleto

dyrektor sam Ci musi dać pismo o ograniczeniu godzin, wypowiedzenie może dać dopiero kiedy nie może zapewnić co najmniej 1/2 etatu

ale coś mi się zdaje, że to skutkuje od nowego roku szkolnego