Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Biblioteka taka nowocześniejsza
strony: [ 1 ]
Gaba06-11-2003 04:30:54   [#01]
interesuje mnie Wasza opinia, podzielenie się zdaniem - doświadczeniem nt. systemu komputerowego wraz z uwagami na temat sprzętu (komputer, ile tych kompyterów oprogramowanie - konkretnie jakie...) do biblioteki razem z czytenią takiej, gdzie se przychodzimy - mamy kartę (magnetyczną?, czipową? - a tak naprawdę to jaką...) i se tak wypożyczamy.

Jestem zieloniutka w "tem temacie", a biblioteka to coś co uważam, że powinno być centrum reformy i szkoły... (nowa biboliotekarka super dziewczyna pochwaliła mnie za zakupy... że skięgozbiór jest niezły!).

Wady... zalety... wnioski... co do takiej operacji inwestycyjnej, ile to kosztuje! Rady, rady , rady! Ile tych komputerów (ja myślę o trzech), wymagania sprzętowe.


Marzy mi się - a marzenia się spełniają. Powiem tak - mam 3 obok siebie pomieszczenia - biblioteka - czytelnia - pokój nauczycielki (tak bym to zrobiła razem) i... coś nieśmiało ktoś coś bąka, że zarobię kilka groszy...
Marek Pleśniar06-11-2003 09:39:02   [#02]

wojtek costam ma w szkole - Tański

adres mailowy w menu - o zarządzie

Małgoś06-11-2003 13:21:45   [#03]
byłam w takiej bibliotece.... dech mi zaparło, bo to kolos bardzo sprawnie funkcjonujący
w X LO we Wrocławiu (ul.Piesza1, tel. 3252067)
ta biblioteka to efekt pracy m.in. p. Miodkowej (która  b. chetnie dzieli sie swoim doświadczeniem)
Uśka06-11-2003 19:00:53   [#04]
Też uważam , że biblioteka szkolna to ważne miejsce w szkole. Staram się małymi kroczkami... . Księgozbiór jest dosyć bogaty. Staram się co roku przeznaczyć środki na doposażenie. Rozpoczęłam od wymiany mebli w czytelni  ( szafy, gabloty ekspozycyjne ..).W tym roku szkolnym kupiłam komputer i nową wersję Moola oraz nowoczesne biurko dostosowane do potrzeb .I z tego się baaardzo cieszę :))). Ale "se "też marzę tak jak Ty- może kiedyś:).
AnJa06-11-2003 23:07:18   [#05]