Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Jak to jest?
strony: [ 1 ]
Monia06-10-2003 18:55:13   [#01]

Poradźcie. W szalonym widzie zdobywania nowych uprawnień ukończyłam 2-semestralne studia podyplomowe. (zarządzanie) Zaczęłam prowadzić jeden z przedmiotów ekonomicznych (oprócz swojego wiodącego) i okazało się to dla mnie straszną męką. Co innego studia (wykorzystuję je do przygotowania się do godzin wych.) ale i dla mnie i dla uczniów nauczanie przedmiotów ekonomicznych jest torturą.

Dyrekcja nie przyznała mi żadnych urlopów szkoleniowych ani pieniędzy na te studia. Jestem nauczycielem mianowanym, świetnie sie czuję w swoim przedmiocie.

Meritum - czy dyrekcja może mnie zmusić do nauczania przedmiotów ekonomicznych, (jest nauczyciel kontraktowy który prowadzi też "mój" przedmiot, a może brakować godzin w przyszłym roku). czy mogę zabrać ze swojej teczki osobowej zaświadczenie o ukończeniu studiów podyplomowych. Dokształcam się i muszę teraz pokutować. Jak to jest?

Marek Pleśniar06-10-2003 20:37:06   [#02]

:-)

a było wybierać zarządzanie? A pompek nie kazą Ci robić? ;-)

Monia06-10-2003 22:16:34   [#03]

:-)))

Nikt mi nic nie kazał! Pompki robię sama gdy chcę zrzucić parę zbędnych deka. Studia były ciekawe i tyle.

Moje pytanie zaś dotyczyło czego innego:-)

Pozdrawiam Marka.

Iwona106-10-2003 22:26:35   [#04]

też

jestem ciekawa co z tym zrobić. Skończyłam podyplomowe z informatyki, ale nic nie potrafię zreperować w pracowni, a jest nas 5 do niej i jak sie po kimś wchodzi to nigdy nie wiadomo co sie zastanie. U nas wszyscy informatycy tak przekształceni 9 niedouczeni troche) jak ja, albo i gorzej. Już nie chcę, ale informatyka jest bardziej podzielna niż matematyka i bym zabierala komuś godziny. Informatykę mam też w akcie mianowania-mozna taki wyjąć z teczki??? :-((
jeannette06-10-2003 22:40:47   [#05]