Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Jaką powinnam mieć umowę?
strony: [ 1 ]
KrystynaP27-09-2003 12:02:48   [#01]
Pracuję w dwóch szkołach.W 1 na całym etacie (umowa przez mianowanie).
W drugiej uczę matematyki i informatyki(12 h).Jaką powinnam mieć umowę?
Dyrektor podpisał ze mną na rok(już drugi rok z rzędu)i jeszcze mnie straszył że mógł ją napisać do końca zajęć szkolnych.Zaznaczam,że pracuję od 1 IX i jestem nauczycielem mianowanym.Od kilku lat mówi się o zamykaniu tej drugiej szkoły,ale żadnej uchwały o likwidacji jeszcze nie ma.Czy nie powinnam być czasami zatrudniona przez mianowanie tzn.na czas nieokreślony?
Elusia27-09-2003 12:30:01   [#02]
Przez mianowanie tylko wtedy gdy jest na cały etat. Na czas nieokreślony - tak.
KrystynaP27-09-2003 13:47:15   [#03]
Czyli powinien mnie zatrudnić na czas niokreślony?Bez względu na nic(np.wizja zamknięcia szkoły)?
Marek Pleśniar27-09-2003 13:56:05   [#04]
Tu na odległość z radzeniem jest jak z leczeniem. Jakie ma dane dyrektor by przewidywać brak miejsca dla Ciebie? Może spytaj go w poniedziałek.
KrystynaP27-09-2003 14:30:13   [#05]
Brak miejsca nastąpi jeśli zlikwidują szkołę .Na razie żadnej uchwały nie ma, a tymbardziej nie było w czasie podpisywania umowy.W innym wypadku liczba godzin się nie zmieni.Każdy dyrektor mógłby się asekurować i mówić ,że na drugi rok nie będzie szkoły.Jak to więc jest?
Marek Pleśniar27-09-2003 14:39:22   [#06]

zaraz zaraz, bo przeczytałem bez zrozumienia.. Chcesz mieć tu i tu mianowanie i skutek tego na czas nieokreślony takze w tej szkole gdzie dorabiasz na pół et.?

KrystynaP27-09-2003 14:44:04   [#07]
Czyli co z tego wynika?Ze muszę mieć na czas określony?A co z zatrudnieniem do końca zajęć szkolnych,czy dyrektor może?
AnJa27-09-2003 14:50:09   [#08]