Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Sprawdzian
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ]
ankate02-04-2009 09:33:50   [#01]
Słychać skrzypienie piór, piszą....ciiiiiii
Tara02-04-2009 09:38:43   [#02]
Fajnie napisałaś,bo i ptakch jest? nic nie wiemy,niestety,ani jednej pracy nie mamy bo nikomu się nie czyta.
bea6302-04-2009 09:43:53   [#03]
ano.........piszą, tylko co napiszą. mam straszne obawy. Nasz OP nadal uwielbia srednie i porównania. A jak tu mieć "wynik" jak na 18 uczniów 5 z opinia i próby piszą poniżej 10. Ale dla nich to i tak sukces. Więc co tam.
slos02-04-2009 09:50:16   [#04]
Piszą...
ankate02-04-2009 09:53:36   [#05]

Taki pkt w protokole zbiorczym - otwarcie pakietów z zestawami - przekazanie przewodniczącym zespołów nadzorujących data .... godzina.... miejsce....Liczba obecnych przedstswicieli zdających

Jak to rozumiecie ?

Zgodnie z procedurami przekazanie - 8.30

otwarcie 9.00 Co wpisać?????

Tara02-04-2009 09:56:29   [#06]
No ta 8 30 skoro wtedy otwierałas i rozdawałaś przewodniczącym w obecności dzieci.
ankate02-04-2009 11:02:26   [#07]
Truuuuuudny :-(
Tara02-04-2009 11:18:07   [#08]
Bardzo moim zdaniem.Samo przeczytanie dwóch długich tekstów zajmuje czas nie mówiąc o tym że i zadania mają dużo treści.
annah02-04-2009 12:23:11   [#09]
trudny, moje dziecko z płaczem dzwoniło po egzaminie :(
osia02-04-2009 13:07:59   [#10]
okroopny. W tym roku Centralna Komisja Egzaminacyjna zadecydowała, że nie będzie publikowała zestawu poprawnych odpowiedzi.
Bas02-04-2009 13:20:21   [#11]
Chyba chodzi o dowód na to, że reforma jest konieczna :-) Moje też płaczą. Nawet dobrzy uczniowie mieli problem z przeczytaniem tekstów "na czas". Okropnie mało czasu w stosunku do ilości i trudności zadań. Kto to wymyśla??? Głupie pytanie, nie?
grażka02-04-2009 13:26:18   [#12]
http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,6457020,Szostoklasisci__bardzo_trudny_test.html
osia02-04-2009 13:39:01   [#13]
moim zdaniem uczniowie w kilku pytaniach mogli zakreślać różne odpowiedzi
marmar4902-04-2009 13:53:49   [#14]
I znów będą wątpliwości jak po maturze i egzaminie gimnazjalnym w roku ubiegłym.
Jak zwykle winnych nie będzie a za wyniki odpowiadać będą dyrektorzy przed op i nadzorem. Zgadzam się z osia #13
osia02-04-2009 14:01:50   [#15]
jak na mój gust to u mnie będzie chyba najgorzej w historii. O średniej 20 zbytnio nie marzę :((((((((((((. A bywało całkiem nieźle
eny02-04-2009 14:06:53   [#16]
No i jak to dużo dla tych biednych dzieci zależy od szczęścia:(
śliwka g02-04-2009 15:29:12   [#17]
Sprawdziłyśmy z córką (pisała dziś). Bez euforii. Szkoda. Szybka i bystra, a czasu tylko tylko starczyło:((((
Odpowiedzi:
http://serwisy.gazeta.pl/edukacja/1,51805,6457440,Sprawdzian_szostoklasisty___odpowiedzi.html
ankate02-04-2009 16:19:36   [#18]
ufff, zajęło mi 40 minut bez wypracowania, nie powiem dałam się na kilku wpuścić w maliny...no cóż starość:-))) dużo matematyki i to takiej kangurzastej...
skrzat02-04-2009 19:26:34   [#19]
A czemu to CKE nie będzie publikowała odpowiedzi? - że grzecznie zapytam.

Tajemnica jakaś czy co??

Decyzja jest niemetodyczna.

Uczniowie natychmiast powinni mieć informację zwrotną!!
-------------------------------
Test był rzeczywiście trudny. Dużo matematyki i to dość skomplikowanej.
Mnie to kosztowało 33 minuty bez wypracowania.
joasia180402-04-2009 20:15:26   [#20]

bardzo trudny moim zdaniem, dwa długie teksty +opisy zwierząt, te pensjonaty też trzeba przeanalizować, zadania z matmy typu Kangur prawie wszystkie a zadanie 24!!! tyle danych i to jeszcze z przecinkami:( i tylko 60 minut :( jestem egzaminatorem i marnie to widzę,

jak juz ktoś wspomniał- dowieść trzeba że konieczna reforma

Jersz02-04-2009 20:21:29   [#21]
Łańcuch pokarmowy był niesamowity. Uczeń mógł jedynie drogą eliminacji zupełnie niepasujących ogniw dojść do wniosku, że należy wpisać mysz i lisa. Tylko , że lis nie jest charakterystycznym pokarmem dla orłów, przynajmniej tych żyjacych w Polsce. Bielik zapoluje na lisa ale on nie jest orłem a orłanem.
mmałgośka02-04-2009 20:21:43   [#22]
moje dzieciaki, choć zawsze piszą powyżej średniej, także stwierdziły, że trudny!!!!!!!!!!!
malgala02-04-2009 20:21:59   [#23]
bez wypracowania 20 minut, ale ja matematyczka i w kangurzastych wprawiona i szybko czytać potrafię

naszych szóstoklasistów jednak czarno widzę

teksty długie, wymagające uważnego przeczytania, a oni ze zrozumieniem krótkiego problemy mają, a te krótsze informacje też dokładnego przeanalizowania wymagały

zobaczę, co jutro powiedzą, będziemy omawiać na lekcji
Jersz02-04-2009 20:24:41   [#24]
"Podnoszenie poziomu wymagań" - Jeśli 6-latki takie mądre, ze do szkoły mają iść, to trzynastolatki muszą być dopiero mądre. ;-))
joasia180402-04-2009 20:26:27   [#25]
a dzieciaki, które pisały próbny (łatwy)Operon chyba się załamią
zgredek02-04-2009 20:27:23   [#26]

zadania matematyczne bardzo mi sie podobają - nie są schematyczne i wymagają myślenia

i trochę palców się przydaje;-)

bardzo bym chciała, żeby uczniowie kończący szkołę podstawową umieli rozwiązywać tego typu zadania - łatwiej im będzie po prostu żyć

pozdrowienia

Zenon7502-04-2009 20:32:28   [#27]
z tego co wiem to w diecie lisa przeważają myszy
mirzer02-04-2009 20:36:04   [#28]
ale w diecie orła rzadko są lisy
nn02-04-2009 20:36:46   [#29]

widziałem po zakończeniu w jednej pracy ("pszenica - żaba - dzięcioł - orzeł.). Dobrze, że pszenica nie mogła zjeść lisa.

 

Zenon7502-04-2009 20:42:30   [#30]
lis dla orła nie jest typowy :)
chyba , że taki co za chwilę sam się przewróci

może po wydrukowaniu testów CKE doszła do wniosku, że nie są pewni odpowiedzi i nie będą podawać
ulabbr02-04-2009 20:49:50   [#31]
najpewniej sami zastanawiają się jakie odpowiedzi mają być :)
Floris02-04-2009 20:53:27   [#32]
Orzeł był zdesperowany :-)
osia02-04-2009 20:53:55   [#33]
też o tym pomyślałam
joasia180402-04-2009 20:58:44   [#34]
długa zima była,  orły zgłodniały :))) my tu sobie żartujemy a dzieciaki są pewnie jeszcze w lekkim szoku
Gusia02-04-2009 21:00:20   [#35]
lis pobiegł za królikiem, ale ten siedział przy żubrze :))))

a tak serio... przejrzałam ten test - wg mnie troszkę za trudny, albo za mało czasu...
Ala02-04-2009 21:00:47   [#36]
a jaszczurki co żyją na śródleśnych polanach?
Ala02-04-2009 21:01:20   [#37]
też przy żubrze;-)))
malgala02-04-2009 21:04:57   [#38]
i dlatego potem tak wężykiem pełzają :-)
JarTul02-04-2009 21:05:20   [#39]
Żarty żartami, ale moim zdaniem o raz kolejny coś jest nie tak.
Poziom trudności egzaminu powinien być powtarzalny.
CKE niczego się nie może nauczyć, nie chce się nauczyć, nie ma możliwości się nauczyć???

Czy porażka dopinguje?
Gusia02-04-2009 21:06:20   [#40]
a może to oni sobie chcą coś udowodnić.... tylko co???
Ala02-04-2009 21:06:26   [#41]

omijając po drodze żaby na pszenicy wyhodowane ;-)

do #38 pisałam :-)))


post został zmieniony: 02-04-2009 21:06:57
Gusia02-04-2009 21:07:31   [#42]
moje dziecko będzie pisało za 2 lata... jeśli to będzie szło w tym kierunku... to :(
Gusia02-04-2009 21:08:18   [#43]
Ala wiem :)))))))))))))))))))))))))
Ewav02-04-2009 21:08:45   [#44]
do następnych tez pasuje;)
Ala02-04-2009 21:09:07   [#45]

eee, nie będzie

stopień trudności rośnie i spada co jakiś czas ;-)

joasia180402-04-2009 21:09:21   [#46]
zgadzam się , rodzice i uczniowie porównują wyniki,  nie staniny. Okaże się, że zdolniejsze dzieci napiszą gorzej niż ich słabsi koledzy rok wczesniej:(
Gusia02-04-2009 21:09:27   [#47]
następny test będzie o żubrach :))))))
malgala02-04-2009 21:11:02   [#48]
i zmykając, gdy pojawia się orła cień

do #41
malgala02-04-2009 21:14:35   [#49]
"rodzice i uczniowie porównują wyniki"

i OP też do wniosku dojdzie, że szkoła mniej punktów zdobyła niż przed rokiem a KO programów naprawczych sobie zażyczy
JarTul02-04-2009 21:15:03   [#50]
My żartujemy, a część dzieci... :-(
Jeden z powodów z których poziom trudności egzaminu powinien być powtarzalny - zgadzam się w pełni z #46
I nie dotyczy to tylko sprawdzianu, ale i egzaminu gimnazjalnego, a szczególnie maturalnego.
strony: [ 1 ][ 2 ][ 3 ]