Forum OSKKO - wątek
ankate | 02-04-2009 09:33:50 [#01] |
---|
Słychać skrzypienie piór, piszą....ciiiiiii |
Tara | 02-04-2009 09:38:43 [#02] |
---|
Fajnie napisałaś,bo i ptakch jest? nic nie wiemy,niestety,ani jednej pracy nie mamy bo nikomu się nie czyta. |
bea63 | 02-04-2009 09:43:53 [#03] |
---|
ano.........piszą, tylko co napiszą. mam straszne obawy. Nasz OP nadal uwielbia srednie i porównania. A jak tu mieć "wynik" jak na 18 uczniów 5 z opinia i próby piszą poniżej 10. Ale dla nich to i tak sukces. Więc co tam. |
slos | 02-04-2009 09:50:16 [#04] |
---|
Piszą... |
ankate | 02-04-2009 09:53:36 [#05] |
---|
Taki pkt w protokole zbiorczym - otwarcie pakietów z zestawami - przekazanie przewodniczącym zespołów nadzorujących data .... godzina.... miejsce....Liczba obecnych przedstswicieli zdających
Jak to rozumiecie ?
Zgodnie z procedurami przekazanie - 8.30
otwarcie 9.00 Co wpisać????? |
Tara | 02-04-2009 09:56:29 [#06] |
---|
No ta 8 30 skoro wtedy otwierałas i rozdawałaś przewodniczącym w obecności dzieci. |
ankate | 02-04-2009 11:02:26 [#07] |
---|
Truuuuuudny :-( |
Tara | 02-04-2009 11:18:07 [#08] |
---|
Bardzo moim zdaniem.Samo przeczytanie dwóch długich tekstów zajmuje czas nie mówiąc o tym że i zadania mają dużo treści. |
annah | 02-04-2009 12:23:11 [#09] |
---|
trudny, moje dziecko z płaczem dzwoniło po egzaminie :( |
osia | 02-04-2009 13:07:59 [#10] |
---|
okroopny. W tym roku Centralna Komisja Egzaminacyjna zadecydowała, że nie będzie publikowała zestawu poprawnych odpowiedzi. |
Bas | 02-04-2009 13:20:21 [#11] |
---|
Chyba chodzi o dowód na to, że reforma jest konieczna :-) Moje też płaczą. Nawet dobrzy uczniowie mieli problem z przeczytaniem tekstów "na czas". Okropnie mało czasu w stosunku do ilości i trudności zadań. Kto to wymyśla??? Głupie pytanie, nie? |
osia | 02-04-2009 13:39:01 [#13] |
---|
moim zdaniem uczniowie w kilku pytaniach mogli zakreślać różne odpowiedzi |
marmar49 | 02-04-2009 13:53:49 [#14] |
---|
I znów będą wątpliwości jak po maturze i egzaminie gimnazjalnym w roku ubiegłym.
Jak zwykle winnych nie będzie a za wyniki odpowiadać będą dyrektorzy przed op i nadzorem. Zgadzam się z osia #13 |
osia | 02-04-2009 14:01:50 [#15] |
---|
jak na mój gust to u mnie będzie chyba najgorzej w historii. O średniej 20 zbytnio nie marzę :((((((((((((. A bywało całkiem nieźle |
eny | 02-04-2009 14:06:53 [#16] |
---|
No i jak to dużo dla tych biednych dzieci zależy od szczęścia:( |
śliwka g | 02-04-2009 15:29:12 [#17] |
---|
Sprawdziłyśmy z córką (pisała dziś). Bez euforii. Szkoda. Szybka i bystra, a czasu tylko tylko starczyło:((((
Odpowiedzi:
http://serwisy.gazeta.pl/edukacja/1,51805,6457440,Sprawdzian_szostoklasisty___odpowiedzi.html |
ankate | 02-04-2009 16:19:36 [#18] |
---|
ufff, zajęło mi 40 minut bez wypracowania, nie powiem dałam się na kilku wpuścić w maliny...no cóż starość:-))) dużo matematyki i to takiej kangurzastej... |
skrzat | 02-04-2009 19:26:34 [#19] |
---|
A czemu to CKE nie będzie publikowała odpowiedzi? - że grzecznie zapytam.
Tajemnica jakaś czy co??
Decyzja jest niemetodyczna.
Uczniowie natychmiast powinni mieć informację zwrotną!!
-------------------------------
Test był rzeczywiście trudny. Dużo matematyki i to dość skomplikowanej.
Mnie to kosztowało 33 minuty bez wypracowania. |
joasia1804 | 02-04-2009 20:15:26 [#20] |
---|
bardzo trudny moim zdaniem, dwa długie teksty +opisy zwierząt, te pensjonaty też trzeba przeanalizować, zadania z matmy typu Kangur prawie wszystkie a zadanie 24!!! tyle danych i to jeszcze z przecinkami:( i tylko 60 minut :( jestem egzaminatorem i marnie to widzę,
jak juz ktoś wspomniał- dowieść trzeba że konieczna reforma |
Jersz | 02-04-2009 20:21:29 [#21] |
---|
Łańcuch pokarmowy był niesamowity. Uczeń mógł jedynie drogą eliminacji zupełnie niepasujących ogniw dojść do wniosku, że należy wpisać mysz i lisa. Tylko , że lis nie jest charakterystycznym pokarmem dla orłów, przynajmniej tych żyjacych w Polsce. Bielik zapoluje na lisa ale on nie jest orłem a orłanem. |
mmałgośka | 02-04-2009 20:21:43 [#22] |
---|
moje dzieciaki, choć zawsze piszą powyżej średniej, także stwierdziły, że trudny!!!!!!!!!!! |
malgala | 02-04-2009 20:21:59 [#23] |
---|
bez wypracowania 20 minut, ale ja matematyczka i w kangurzastych wprawiona i szybko czytać potrafię
naszych szóstoklasistów jednak czarno widzę
teksty długie, wymagające uważnego przeczytania, a oni ze zrozumieniem krótkiego problemy mają, a te krótsze informacje też dokładnego przeanalizowania wymagały
zobaczę, co jutro powiedzą, będziemy omawiać na lekcji |
Jersz | 02-04-2009 20:24:41 [#24] |
---|
"Podnoszenie poziomu wymagań" - Jeśli 6-latki takie mądre, ze do szkoły mają iść, to trzynastolatki muszą być dopiero mądre. ;-)) |
joasia1804 | 02-04-2009 20:26:27 [#25] |
---|
a dzieciaki, które pisały próbny (łatwy)Operon chyba się załamią |
zgredek | 02-04-2009 20:27:23 [#26] |
---|
zadania matematyczne bardzo mi sie podobają - nie są schematyczne i wymagają myślenia
i trochę palców się przydaje;-)
bardzo bym chciała, żeby uczniowie kończący szkołę podstawową umieli rozwiązywać tego typu zadania - łatwiej im będzie po prostu żyć
pozdrowienia |
Zenon75 | 02-04-2009 20:32:28 [#27] |
---|
z tego co wiem to w diecie lisa przeważają myszy |
mirzer | 02-04-2009 20:36:04 [#28] |
---|
ale w diecie orła rzadko są lisy |
nn | 02-04-2009 20:36:46 [#29] |
---|
widziałem po zakończeniu w jednej pracy ("pszenica - żaba - dzięcioł - orzeł.). Dobrze, że pszenica nie mogła zjeść lisa.
|
Zenon75 | 02-04-2009 20:42:30 [#30] |
---|
lis dla orła nie jest typowy :)
chyba , że taki co za chwilę sam się przewróci
może po wydrukowaniu testów CKE doszła do wniosku, że nie są pewni odpowiedzi i nie będą podawać |
ulabbr | 02-04-2009 20:49:50 [#31] |
---|
najpewniej sami zastanawiają się jakie odpowiedzi mają być :) |
Floris | 02-04-2009 20:53:27 [#32] |
---|
Orzeł był zdesperowany :-) |
osia | 02-04-2009 20:53:55 [#33] |
---|
też o tym pomyślałam |
joasia1804 | 02-04-2009 20:58:44 [#34] |
---|
długa zima była, orły zgłodniały :))) my tu sobie żartujemy a dzieciaki są pewnie jeszcze w lekkim szoku |
Gusia | 02-04-2009 21:00:20 [#35] |
---|
lis pobiegł za królikiem, ale ten siedział przy żubrze :))))
a tak serio... przejrzałam ten test - wg mnie troszkę za trudny, albo za mało czasu... |
Ala | 02-04-2009 21:00:47 [#36] |
---|
a jaszczurki co żyją na śródleśnych polanach? |
Ala | 02-04-2009 21:01:20 [#37] |
---|
też przy żubrze;-))) |
malgala | 02-04-2009 21:04:57 [#38] |
---|
i dlatego potem tak wężykiem pełzają :-) |
JarTul | 02-04-2009 21:05:20 [#39] |
---|
Żarty żartami, ale moim zdaniem o raz kolejny coś jest nie tak.
Poziom trudności egzaminu powinien być powtarzalny.
CKE niczego się nie może nauczyć, nie chce się nauczyć, nie ma możliwości się nauczyć???
Czy porażka dopinguje? |
Gusia | 02-04-2009 21:06:20 [#40] |
---|
a może to oni sobie chcą coś udowodnić.... tylko co??? |
Ala | 02-04-2009 21:06:26 [#41] |
---|
omijając po drodze żaby na pszenicy wyhodowane ;-)
do #38 pisałam :-))) post został zmieniony: 02-04-2009 21:06:57 |
Gusia | 02-04-2009 21:07:31 [#42] |
---|
moje dziecko będzie pisało za 2 lata... jeśli to będzie szło w tym kierunku... to :( |
Gusia | 02-04-2009 21:08:18 [#43] |
---|
Ala wiem :))))))))))))))))))))))))) |
Ewav | 02-04-2009 21:08:45 [#44] |
---|
do następnych tez pasuje;) |
Ala | 02-04-2009 21:09:07 [#45] |
---|
eee, nie będzie
stopień trudności rośnie i spada co jakiś czas ;-) |
joasia1804 | 02-04-2009 21:09:21 [#46] |
---|
zgadzam się , rodzice i uczniowie porównują wyniki, nie staniny. Okaże się, że zdolniejsze dzieci napiszą gorzej niż ich słabsi koledzy rok wczesniej:( |
Gusia | 02-04-2009 21:09:27 [#47] |
---|
następny test będzie o żubrach :)))))) |
malgala | 02-04-2009 21:11:02 [#48] |
---|
i zmykając, gdy pojawia się orła cień
do #41 |
malgala | 02-04-2009 21:14:35 [#49] |
---|
"rodzice i uczniowie porównują wyniki"
i OP też do wniosku dojdzie, że szkoła mniej punktów zdobyła niż przed rokiem a KO programów naprawczych sobie zażyczy |
JarTul | 02-04-2009 21:15:03 [#50] |
---|
My żartujemy, a część dzieci... :-(
Jeden z powodów z których poziom trudności egzaminu powinien być powtarzalny - zgadzam się w pełni z #46
I nie dotyczy to tylko sprawdzianu, ale i egzaminu gimnazjalnego, a szczególnie maturalnego. |
|