Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Znowu o awansie _BARDZO PILNE!!!!!!!!
strony: [ 1 ]
beem01-09-2003 23:50:07   [#01]

jestem nauczycielem kontraktowym z 9-letnim stazem. Tytuł naucz. kontraktowego otrzymałam z pominięciem nauczyciela stazysty - w dniu wejścia w życie ustawy spełniałam potrzebne warunki.

WE IX 2000 rozpoczęłam staż na naucz. mianowanego, który po zrealizowaniu 2 lat, uległ przerwaniu (kłopoty zdrowotne w ciąży, pobyt w szpitala itd.) Nie mogłam złożyć wniosku o kontynuację stażu przed upływem 6 msc. gdyż umowa w placówce w której byłam zatrudniona skończyła mi się w dniu porodu ( taki już mój los, że jestem zatrudniana wciąż na zastępstwo )

I wracam do pytania. Czy składając wniosek o odbycie "nowego" stażu mogę powołać się na art.9c ust.3 KN i prosić dyrektora o skrócenie stażu do 9 msc. jeśli "stary" staż miałam realizować 2 lata i 9 msc. W 2000 roku nie doczytałam dokładnie KN i nie starałam się o skrócenie stażu wg. tego art.

..............Ale namieszałam , mam nadzieję że ktoś się doczyta o co mi chodzi. Dziecko płacze, więc nie mam czasu już nic zmieniać.

Pozdrawiam cieplutko.Gosia.

ewa02-09-2003 07:40:03   [#02]

jeżeli dobrze docztyałam : chodzi Ci chyba o art. 9c ust.2
2. Nauczyciel kontraktowy lub nauczyciel mianowany posiadający co najmniej stopień naukowy doktora może ubiegać się o uzyskanie kolejnego stopnia awansu zawodowego po odbyciu stażu trwającego 9 miesięcy. Dyrektor szkoły może nauczycielowi kontraktowemu, który uzyskał awans w sposób określony w art. 9a ust. 3 i ubiega się o uzyskanie stopnia nauczyciela mianowanego, skrócić staż do 9 miesięcy.

piszesz, że stopień nauczyciela kontarktowego otrzymałaś z mocy prawa w kwietniu 2000r.  spełniałaś warunki (art.7 ust 3 ustawy o zmianie ustawy KN). Czyli nie na podstawie art 9a ust.3, a w związku z tym nie ma mozliwości skrócenia stażu do 9 m-cy.  

niestety :-(

no chyba,że masz stopień naukowy doktora

beem02-09-2003 09:30:31   [#03]