Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Dodatek "antymotywacyjny" ! |
|
czarekmat | 24-09-2008 19:30:55 [#01] |
---|
W kilku słowach opiszę jakie zaskoczenie spotkało mnie na początku nowego roku szkolnego. Otóż otrzymałem pismo informujące mnie o przyznanym dodatku motywacyjnym na pierwszy semestr roku szkolnego 2008/2009 w kwocie 90zł. Pewnie rzecz nie warta uwagi gdyby nie kilka "ale".Po pierwsze,w poprzednim roku szkolnym otrzymywałem kwotę 130 zł a po drugie, w czerwcu Pani Dyrektor zgłosiła mnie w dowodzie uznania za osiągnięcia szkolne do nagrody Prezydenta. Rada Pedagogiczna (70 nauczycieli) jednogłośnie wniosek poparła .Nagrodę otrzymałem, i odbieram ją 10 pażdziernika 2008roku na gali zorganizowanej przez Prezydenta Miasta (duże miasto wojewódzkie). Jako uzupełnienie dodam że jestem nauczycielem od 21 lat, od siedmiu lat nauczycielem dyplomowanym, a moja ocena pracy z przed roku - wyróżniająca. Moje pytanie do Szanownych Państwa Kadry Kierowniczej , czy udać się do Dyrektora i zapytać w "uznaniu" jakich to zasług nie tylko nie otrzymałem dodatku choćby o złotówkę wyższego ale jeszcze zmniejszono mi go o 40zł??? W tytule napisałem "antymotywacyjny" i za taki w tym konkretnym przypadku uważam ten dodatek, odechciewa się angażować! |
DYREK | 24-09-2008 19:38:37 [#02] |
---|
zawsze można porozmawiać:-)
może dyrektor ma mniej środków ? |
bosia | 24-09-2008 19:39:01 [#03] |
---|
tak się zastanawiam...
mam 280 zł brutto miesięcznie na dodatki motywacyjne (dla 35 osób)
to dać 7 osobom po 40 zł, czy 4 po 70 zł?
czy to będzie motywacyjny czy antymotywacyjny? |
mamma | 24-09-2008 19:39:10 [#04] |
---|
może to kwestia budżetu?po prostu koniec roku i kasa się kończy. Nie musi to mieć podłoża w złej woli dyrektora. |
mamma | 24-09-2008 19:39:41 [#05] |
---|
dyrek mnie uprzedził. |
Adaa | 24-09-2008 19:42:13 [#06] |
---|
dobrze, ze odświezyłam wątek bo tez bym napisała - że budżet się skurczył pod koniec roku |
magdulka | 24-09-2008 19:51:13 [#07] |
---|