Forum OSKKO - wątek
Piotr Ka | 07-07-2003 13:51:43 [#01] |
---|
Jak i gdzie można zdobyć programy nauczania i podręczniki dla LO dla Dorosłych po ZSZ. Proszę o pomoc ! |
Krystyna Za | 07-07-2003 17:25:06 [#02] |
---|
W ramówce jest 18 godzion tygodniowo zajęc lekcyjnych, podręczników i programów nie ma odrębnych dla LO - dla dorosłych. Tak więc realizujesz ten sam materiał nauczania co w normalnym LO dla młodzieży. Pozdrawiam! |
Krystyna Za | 07-07-2003 17:26:13 [#03] |
---|
Dla pewności zapytaj swojego wizytatora ;-)) |
fredi | 07-07-2003 17:51:20 [#04] |
---|
potwierdzam |
joszka | 07-07-2003 18:24:23 [#05] |
---|
Czy Macie może zsz dla dorosłych - chetnie wysłucham cennych rad przed próba uruchomienia |
fredi | 07-07-2003 18:25:13 [#06] |
---|
mamy |
Krystyna Za | 07-07-2003 19:03:53 [#07] |
---|
ja nie mam ;-(( zsz |
bogna | 07-07-2003 20:47:32 [#08] |
---|
miałam nie mam będę miała chętnie pomogę :-) |
Piotr Ka | 07-07-2003 21:10:18 [#09] |
---|
Wszystko O.K. Dzięki. Tylko na stronie MENiS jest wykaz programów dla LO po ZSZ. Kiedyś uczyłem w takiej szkole i były zupełnie inne programy i podręczniki (przynajmniej do mojego przedmiotu, bo o innych nie wiem). |
Krystyna Za | 07-07-2003 21:37:08 [#10] |
---|
Gdzie to znalazłeś?? |
Piotr Ka | 08-07-2003 09:00:36 [#11] |
---|
Strona MENiS - programy nauczania, np.
Biologia z ochroną środowiska dla szkół średnich na podbudowie szkoły zasadniczej.
Nr OP 23-4135-1/85
Fizyka dla szkół średnich na podbudowie szkoły zasadniczej.
Nr OP 23-4131-4/85
Geografia dla szkół średnich na podbudowie szkoły zasadniczej.
Nr OP 23-4135-2/85
Nr OP 23-4135-2/84
Język angielski, francuski, niemiecki dla szkół średnich na podbudowie szkoły zasadniczej.
Nr OP 23-4130-5/84
Język polski szkoła średnia na podbudowie szkoły zasadniczej.
Nr OP 23-4131-3/85 | UWAGA! Nie jesteś zalogowany!
Zanim napiszesz odpowiedź w tym wątku, zaloguj się!
Dopiero wtedy będziesz mógł/mogła wysłać wprowadzony komentarz na forum.
Jeśli nie masz jeszcze założonego konta na forum, załóż je.
Logowanie i/lub zakładanie konta.
|