Mam prosbę, odwołano moja dyrektorkę naczelną, mnie powierzono pełnienie obowiązków dyrektora na okres 3 miesięcy, w międzyczasie wygrałam konkurs i czekam na powierzenie funkcji dyrektora i teraz.... chcę przeprowadzić przekazanie gabinetu, pieczątek, dokumentacji z gabinetu oraz innych rzeczy i materiałów i to myslę zrobic w formie protokolarnej. Ale co z majątkiem szkoły, dokumentacją, aktami personalnymi, budynkami, księgowością, środkami trwałymi itp. Czy czekać do chwili powierzenia przez organ stanowiska dyrektora i dopiero wtedy dalej działać i jak??? czy od razu, w chwili przekazywania gabinetu (póki co jeszcze jako p.o.) rozpocząć procedurę?? Mam to zrobic sama, wnioskować do organu o powołanie komisji czy jeszcze inaczej???? POdpowiedzcie, bo zgłupiałam od czytania i szukania w przepisach?? Pozdrawiam, Marta |