Forum OSKKO - wątek
Gaba | 03-06-2003 05:17:50 [#01] |
---|
Właśnie odebrałam takiego mejla, czy ktoś jeszcze? Witam.Jestem uczniem klasy 1 liceum ogolnoksztalcacego.Mam pytanie czy moglbym od Pana czy Pani kupic 2 kopie czystego swiadectwa ukonczenai 1 klasy.Po prostu nie poszlo mi w tym roku najlepiej i chce pokazac rodzicom inne swiadectwo.Prosze odp i ewentualnie podac cene.Cena ni gra roli.czekam na odp.
Przepraszam z góry tych, ktorych deneneruwje, że pisze o sprawach trudniejszych od zwykłego towrzystkiego szczebiotu. |
Elusia | 03-06-2003 06:47:43 [#02] |
---|
A skąd wiedział, że Ty dysponujesz świadectwami???? |
Gaba | 03-06-2003 07:19:26 [#03] |
---|
Człowiek, który się podpisał KOZAK, domniemuje, że jestem dyrektorem, i coś w tym jest. Może to kawał (bardzo śmieszny), może prowokacja z Klewek, może szuka ktoś czegoś. Jeżeli postane tylko ja z taką propozycją - to będzie to cenne. Może sobie kupić gilosz... pieczęcie, jak widzę nie stanowią dla czlowieka problemu - wzór świadectwa mu jest obojętny - no... i jeszcze pozstaje sam diabelski pomysł. |
beera | 03-06-2003 07:48:16 [#04] |
---|
:-))) Ktoś się bawi :-) I tak dobrze, że nie przesyła wirusów ;-))
----- Original Message -----
Sent: Tuesday, June 03, 2003 12:09 AM
Subject: Świadectwo
Witam.Jestem uczniem klasy 1 liceum ogolnoksztalcacego.Mam pytanie czy moglbym od Pani kupic 2 kopie czystego swiadectwa ukonczenai 1 klasy liceum.Po prostu nie poszlo mi w tym roku najlepiej i chce pokazac rodzicom inne swiadectwo.Prosze odp i ewentualnie podac cene.Cena ni gra roli.czekam na odp.Prosze. |
Adaa | 03-06-2003 08:28:53 [#05] |
---|
ktoś mądry powiedział mi, że to prowokacja i chyba ma rację |
Marek Pleśniar | 03-06-2003 11:22:52 [#06] |
---|