Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Ale KOZAK!
strony: [ 1 ]
Gaba03-06-2003 05:17:50   [#01]

Właśnie odebrałam takiego mejla, czy ktoś jeszcze?

Witam.Jestem uczniem klasy 1 liceum ogolnoksztalcacego.Mam pytanie czy moglbym od Pana czy Pani kupic 2 kopie czystego swiadectwa ukonczenai 1 klasy.Po prostu nie poszlo mi w tym roku najlepiej i chce pokazac rodzicom inne swiadectwo.Prosze odp i ewentualnie podac cene.Cena ni gra roli.czekam na odp.

Przepraszam z góry tych, ktorych deneneruwje, że pisze o sprawach trudniejszych od zwykłego towrzystkiego szczebiotu.
Elusia03-06-2003 06:47:43   [#02]
A skąd wiedział, że Ty dysponujesz świadectwami????
Gaba03-06-2003 07:19:26   [#03]

Człowiek, który się podpisał KOZAK, domniemuje, że jestem dyrektorem, i coś w tym jest.

Może to kawał (bardzo śmieszny), może prowokacja z Klewek, może szuka ktoś czegoś. Jeżeli postane tylko ja z taką propozycją - to będzie to cenne.

Może sobie kupić gilosz... pieczęcie, jak widzę nie stanowią dla czlowieka problemu - wzór świadectwa mu jest obojętny - no... i jeszcze pozstaje sam diabelski pomysł.

beera03-06-2003 07:48:16   [#04]

:-)))

Ktoś się bawi :-)

I tak dobrze, że nie przesyła wirusów ;-))

----- Original Message -----
From: KOZAK
Sent: Tuesday, June 03, 2003 12:09 AM
Subject: Świadectwo

Witam.Jestem uczniem klasy 1 liceum ogolnoksztalcacego.Mam pytanie czy moglbym od Pani kupic 2 kopie czystego swiadectwa ukonczenai 1 klasy liceum.Po prostu nie poszlo mi w tym roku najlepiej i chce pokazac rodzicom inne swiadectwo.Prosze odp i ewentualnie podac cene.Cena ni gra roli.czekam na odp.Prosze.
Adaa03-06-2003 08:28:53   [#05]

ktoś mądry

powiedział mi, że to prowokacja

i chyba ma rację

Marek Pleśniar03-06-2003 11:22:52   [#06]
gaba - a czemu niby ta sprawa jest ponad towarzyski szczebiot? Hę? Facet osiągnął swój cel - napisała o nim na forum poważna dyrektorka szkoły, jej trzy kolezanki i jeden kolega;-) . To jest jego towarzyska radość o której poszczebioce z kolegami czytajac nas:-)