Forum OSKKO - wątek
TEMAT: |
Pomocy - błą(-ę)d(-zik) w wypełnianiu świadectw dojrzałości |
JarTul | 28-05-2003 18:33:33 [#01] |
---|
Nauczycielka wypisała 2x34 świadectwa dojrzałości (przykleiła również zdjęcia) i w miejscu gdzie powinna wpisać numer ucznia z księgi uczniów wpisała według dawnego schematu 9/IVc/2003. Czy jest to błąd tak poważny, że należy przepisać świdectwa, czy też np. uzupełnić powyższy zapis po myślniku o numer z księgi uczniów - wówczas będzie np. 9/IVc/2003-1764. Co zrobilibyście w tej sytuacji? (czyli jak mam postąpić?) |
Mariola | 28-05-2003 18:38:14 [#02] |
---|
Litości dla nauczycielki :-) będzie po prostu numer dłuższy i podwójny
ja jestem za tym aby zostało tak
(ale ja jestem nauczycielem nie dyrkiem)
JarTul bądź człowiekiem, tylko ten kto nigdy nie wypisywał świdectw maturalnych nie wie ile to roboty... |
beera | 28-05-2003 18:42:27 [#03] |
---|
ja w mojej szkole w takiej sytuacji zlecilam przepisywanie |
beera | 28-05-2003 18:44:32 [#04] |
---|
!!! ale powtórzę za Mariolą- jesli można to Litości :-) |
JarTul | 28-05-2003 18:57:18 [#05] |
---|
Rozporządzenie mówi... "...w miejscu przeznaczonym na wpisanie numeru wpisuje się numer, pod którym uczeń jest wpisany w księdze uczniów...". I w tym drugim przypadku ten numer tam będzie. Nie jest napisane, że tylko numer... Czy tak można to interetować? (Wiem, że trochę naciągane... ale czy bardzo?) |
Marek Pleśniar | 28-05-2003 19:08:12 [#06] |
---|
dopiszcie na świadectwach ten numer z ksiegi uczniów - czyli ta JarTula wersja: po myślniku albo łamańcu dopisany numer. (też tak zrobiłem:-))) |
Marek Pleśniar | 28-05-2003 19:11:18 [#07] |
---|
zwyczajem Tewie Mleczarza.. (albo por. Colombo) z drugiej strony - to pouczajace dla grona gdy ktos przepisze te pioruńskie swiadectwa.. Ludzie nie czytają instrukcji ani nie znają prawa. Może warto czasem.. Mniej będzie błędów w przyszłości. (no wiem ze jestem świnia;-) |
Mariola | 28-05-2003 19:17:32 [#08] |
---|