Forum OSKKO - wątek

TEMAT: Pomocy - błą(-ę)d(-zik) w wypełnianiu świadectw dojrzałości
strony: [ 1 ]
JarTul28-05-2003 18:33:33   [#01]

Nauczycielka wypisała 2x34 świadectwa dojrzałości (przykleiła również zdjęcia) i w miejscu gdzie powinna wpisać numer ucznia z księgi uczniów wpisała według dawnego schematu 9/IVc/2003.
Czy jest to błąd tak poważny, że należy przepisać świdectwa, czy też np. uzupełnić powyższy zapis po myślniku o numer z księgi uczniów - wówczas będzie np. 9/IVc/2003-1764.

Co zrobilibyście w tej sytuacji? (czyli jak mam postąpić?)

Mariola28-05-2003 18:38:14   [#02]

Litości dla nauczycielki :-)

będzie po prostu numer dłuższy i podwójny
ja jestem za tym aby zostało tak
(ale ja jestem nauczycielem nie dyrkiem)
JarTul bądź człowiekiem, tylko ten kto nigdy nie wypisywał świdectw maturalnych nie wie ile to roboty...
beera28-05-2003 18:42:27   [#03]

ja w mojej szkole w takiej sytuacji

zlecilam przepisywanie

beera28-05-2003 18:44:32   [#04]

!!!

ale powtórzę za Mariolą- jesli można to Litości :-)
JarTul28-05-2003 18:57:18   [#05]

Rozporządzenie mówi...

"...w miejscu przeznaczonym na wpisanie numeru wpisuje się numer, pod którym uczeń jest wpisany w księdze uczniów...".

I w tym drugim przypadku ten numer tam będzie. Nie jest napisane, że tylko numer...

Czy tak można to interetować? (Wiem, że trochę naciągane... ale czy bardzo?)

Marek Pleśniar28-05-2003 19:08:12   [#06]

dopiszcie na świadectwach ten numer z ksiegi uczniów - czyli ta JarTula wersja: po myślniku albo łamańcu dopisany numer.

(też tak zrobiłem:-)))

Marek Pleśniar28-05-2003 19:11:18   [#07]

zwyczajem Tewie Mleczarza..

(albo por. Colombo)

z drugiej strony - to pouczajace dla grona gdy ktos przepisze te pioruńskie swiadectwa.. Ludzie nie czytają instrukcji ani nie znają prawa. Może warto czasem.. Mniej będzie błędów w przyszłości.

(no wiem ze jestem świnia;-)

Mariola28-05-2003 19:17:32   [#08]

asiu