"§ 11. Dyrektor szkoły poświadcza zgodność kopii z oryginałem świadectwa, dyplomu, zaświadczenia lub innego druku szkolnego tylko wtedy, gdy: 1) jest to niezbędne dla złożenia kopii w aktach tej szkoły, który dyrektor to robi – ten, do którego się składa kserówki, czy ten który wydał oryginał – znakomicie brzmi ten przepis, znakomicie – ja tu już widzę niezła zabawę! 2) dotyczy to wydania dla celów rekrutacji: a) dwóch kopii świadectwa ukończenia gimnazjum, b) dwóch kopii zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu przeprowadzanego w ostatnim roku nauki w gimnazjum. Na każdej stronie kopii należy umieścić adnotację "Stwierdzam zgodność z oryginałem", datę, pieczęć urzędową szkoły (czyli jaką – podłużną czy okrągłą – co to znaczy pieczęć urzędowa szkoły) oraz podpis i pieczęć imienną dyrektora szkoły lub upoważnionej przez niego osoby."; |