Forum OSKKO - wątek

TEMAT: składki oskko
strony: [ 1 ][ 2 ]
pepe17-01-2008 14:11:22   [#01]
Chciałbym (po raz pierwszy) opłacić składkę z kasy szkoły. podpowiedzcie z uzasadnieniem z jakiego konta: dochowowy, doskonalenie, budżet, inne?
AnJa17-01-2008 14:38:58   [#02]
niektórzy płaca z doskoalenia, niektórzy z innych usług
jaga517-01-2008 14:42:54   [#03]
ale numer, ja biedaczka z własnej kasy...
Marek Pleśniar17-01-2008 14:45:34   [#04]
AnJa 17-01-2008 14:38:58   [#02]

niektórzy płaca z doskoalenia, niektórzy z innych usług

 

 

właśnie tak
jaga517-01-2008 14:46:38   [#05]
:)))
AnJa17-01-2008 14:49:48   [#06]
AnJa płaci ze swego, bo wyszło mu, że jak ma nastrój to więcej w 2 godziny na gorzałę wydaje- w efekcie czego ma kaca tylko

a tu ma cały rok wzmacniania się pozytywnego, sępienia na cudzym dorobku, a jak ma potrzebę to i pożreć się z kimś może
jatoja17-01-2008 15:48:20   [#07]

ależ świat prze i OSKKO prze

doskkoalnie - roczne wzmacnianie pozytywne

jatoja17-01-2008 15:49:14   [#08]

......

albo sępienie na cudzym

kwiecie17-01-2008 18:40:15   [#09]
no, nie wpadłam na taki pomysł, żeby ze szkolnego budżetu opłacić składkę
emeryt17-01-2008 20:36:16   [#10]
raty za samochód można by też z budżetu szkoły....
nn17-01-2008 20:43:18   [#11]
Popieram Zdzisława. MEN powinien dać dyrektorom złote karty VISA do ich wyłącznej dyspozycji, jak ministrowie od pisowego ratusza.
Kropka18-01-2008 08:41:39   [#12]
...noo, taką bez limitu, wtedy dopiero wizerunek dyrektora - a w szczególności dyrektorki - bardzo by na tym zyskał..;-))
AnJa18-01-2008 09:15:50   [#13]
w szczególnosci gdyby to była visa a konto w jednym z 3 banków
Kropka18-01-2008 10:41:18   [#14]
..noo, ale wczoraj w moim telewizorze mówili, żeby się nie martwić - wszystko wraca do normy...:-)
dota c18-01-2008 10:51:27   [#15]
To dopiero powód do zmartwienia ;((
frigg18-01-2008 11:35:19   [#16]
Ja frigg obiecuję wpłacić składkę 3 lutego.Przepraszam za przeterminowanie.
slos23-01-2008 10:27:06   [#17]
OSKKO nie jest organizacją, do której przynależnośc jest obowiązkowa. Organ kontroli finansowej może mieć uzasadnione wątpliwości co do legalności takich wydatków z kasy szkoły.
AnJa23-01-2008 10:36:56   [#18]
może

ubezpieczenie ac też nie jest obowiazkowe, a ubezpieczam szkolny samochód zawsze
Marek Pleśniar23-01-2008 11:41:31   [#19]
szkolenia i doskonalenie też nie są obowiązkowe. A jednak sie ludzie szkolą i jeżdzą na konferencje.
papierska30-01-2008 21:38:03   [#20]
Cytat: "Chciałbym (po raz pierwszy) opłacić składkę z kasy szkoły. podpowiedzcie z uzasadnieniem z jakiego konta: dochowowy, doskonalenie, budżet, inne?"

"Co wolno wojewodzie to nie Tobie ...."

Ja się zapytam czy taka praktyka jest zgodna z etyką, moralnością i prawem ( i jeszcze czymś ta, co powinno cechować Kadrę kierownicza z powołania- ponoć jej już nie ma).
Dyrektora nie stać, aby z własnej pensji zapłacił za przynależność do stowarzyszenia???? Skąd wpadał na taki pomysł?????
Czym to członkostwo różni się od przynależności np. do KISS-u, czy PTI (w tym ostatnim trzeba mieć rekomendacje osoby wprowadzającej do stowarzyszenia- czyli "elita informatyków"). Dalej nie będę wymieniać. Jestem w szoku.
AnJa30-01-2008 22:14:22   [#21]
nie jestem w szoku

jeśli taka opłata wpływa na zmianę jakości pracy szkoły (a w moim przypadku wpływa) to nie widzę przeszkód, by nie potraktowac jej tak samo jak zakup np. porady prawnej czy dostęp do płatnych portali albo zakup poradnika

akurat podobne skutki powoduje wstąpienie do stowarzyszenia- na żadne inne profity liczyć tu nie można, a stosunek ceny do zysku jest nieporównywalny ze znanymi mi wydawnictwami
...
nie płace z budżetu-dla jasności
...
nie widzę przeszkód dla zapłacenia składki w PTI (KISSu nie znam)
ksiegowi samorządowi za składki do swoich stowarzyszeń też nie płaca inaczej niż z budżetu
Marek Pleśniar30-01-2008 22:51:45   [#22]

Nie jestem w szoku.

Składka z budżetu jest etyczna jak dla mnie. Dyrektor się tu szkoli, rozwija, poszerza horyzonty i lepiej służy placówce. Ma też* wtedy bezpłatne świetne materiały z Plików. Są bezcenne bo pisali je prawdziwi, żywi dyrektorzy, wizytatorzy itp. Ma też prawo uczestniczenia w OKKKO w Miętnem i zgłaszania wprost MEN i Sejmowu swoich uwag i postulatów na temat jakości oświaty. Oby na takie cele wydawano "szkoleniówkę" to byłoby znakomicie

A często idą tysiące na marne kursiny (oraz dobre kursy;-)

------------------------------
*piszę "też" bo jesli zapisał/ła się tylko dla plików.. to warto się zastanowić czy chce na pewno nalezeć do OSKKO i zna jego cele.

AnJa30-01-2008 22:59:36   [#23]
ja tam lubię o rzeczach wymiernych- a wymiana jest dla mnie konkretem wartym sporo więcej niz składka i niz masa róznego badziewia przychodzącego do szkoły

więc tylko o tym- bo swiadomości uczestniczenia w czymś ważnym to ja tam chyba mieć nigdy nie będe
bosia30-01-2008 23:08:16   [#24]

.


post został zmieniony: 30-01-2008 23:19:33
Marek Pleśniar30-01-2008 23:24:49   [#25]

do AnJA o nieuczestniczeniu;-)

Nie kituj, a tu?

A konkretnie tu;-)

Panel szkół ponadgimnazjalnych
Panel dyskusyjny prowadzili członkowie OSKKO: koordynator Bogna Skoraszewska, członek Zarządu OSKKO i Andrzej Jasiński. Współpracowali - Jacek Wojdałowicz i Bożena Dobosz-Byjoś.
materiał do dyskusji do pobrania

Za stołem prezydialnym zasiedli prowadzący oraz goście panelu: prof. nz. dr Antoni Jeżowski, Wielkopolski Kurator Oświaty, Elżbieta Leszczyńska,  Dyrektor Wydziału Kształcenia Ponadgimnazjalnego i Ustawicznego KO w Poznaniu, Anna Krystkowiak, Dyrektor Wydziału Kształcenia Ponadgimnazjalnego i Ustawicznego KO w Krakowie, Wincenty Janowiak.

Dyskusję cechowało ogromne emocjonalne zaangażowanie uczestników, dobra atmosfera dyskusji, wzajemne zrozumienie dla poruszanych problemów.
Andrzej Jasiński przedstawił wnioski z dyskusji przedkongresowej, dotyczącej problematyki kształcenia ogólnego w szkołach ponadgimnazjalnych.

Uczestnicy panelu odnieśli się do następujących zagadnień:

  • okres nauki w szkołach ponadgimnazjalnych – zwrócono uwagę, iż obecnie faktyczny okres nauki w LO to nie 3 lata a zaledwie 2,5 roku; postulowano powrót do czteroletnich liceów ogólnokształcących, poprzez obniżenie do 6 lat wieku rozpoczynania nauki w szkole podstawowej;

  • kadra do języka angielskiego – problem z pozyskaniem nauczycieli, bardzo niskie zarobki nauczycieli po NKJO;

  • podstawy programowe – z jednej strony konieczność ich „odchudzenia”, z drugiej strony zapewnienia spójności z podstawami programowymi kształcenia w zawodach na poziomie technikum;

  • obciążenie zajęciami lekcyjnymi – znaczna liczba lekcji ( w technikum to 7-8 lekcji dziennie) oraz problemy z dojazdem do szkół (dla uczniów uczących się poza miejscem zamieszkania) powodują, iż brak czasu na organizację zajęć pozalekcyjnych;

  • matura – zmiany w przepisach - zdaniem dyskutujących, niedopuszczalne jest, by obecni drugoklasiści w technikach zdawali obowiązkowo maturę z matematyki wg nowych podstaw programowych, o czym dowiedzieli się już w trakcie nauki;

  • próbna matura - kontrowersję wzbudzał marcowy termin próbnej matury, dyskutowano nad celem, jaki ma spełniać próbny egzamin (umożliwienie zmiany wyboru przedmiotów maturalnych czy informacja o spełnianiu wymagań egzaminacyjnych);

  • matura – termin przeprowadzania egzaminu - proponowano przesunięcie terminu na czerwiec lub lipiec, co pozwoli na normalne funkcjonowanie szkoły w czasie roku szkolnego a jednocześnie nie zakłóci procesu rekrutacji na studia, gdyż ten w praktyce wydłużył się do września.

W drugą część panelu, poświeconą kształceniu zawodowemu w szkołach ponadgimnazjalnych, wprowadziła Bogna Skoraszewska, przedstawiając materiały zebrane w toku dyskusji przedkongresowej (wnioski z dyskusji – w materiałach kongresowych).

Ożywiona dyskusja uczestników panelu koncentrowała się wokół następujących problemów:

- trudności w zapewnieniu odpowiedniej kadry do kształcenia zawodowego – brakuje dobrych nauczycieli zawodu na miejsce odchodzących, konsekwencją czego jest złe kształcenie praktyczne bądź nawet konieczność wygaszania kształcenia w niektórych zawodach;
- braku oferty doskonalenia zawodowego i wsparcia metodycznego dla nauczycieli zawodowców;
 

- braku korelacji podstaw programowych kształcenia ogólnego i zawodowego;
- zasad podziału na grupy na przedmiotach zawodowych – wymagany, zapisami rozporządzenia w sprawie ramowych planów nauczania, podział na grupy w oddziałach powyżej 30 uczniów, nie zapewnia efektywnych warunków kształcenia;
- trudności we właściwej organizacji praktyk zawodowych dla niektórych zawodów, przy czym samą ideę tych praktyk oceniono jako przestarzałą.

Dyskutanci postulowali:
- powrót do kształcenia politechnicznego w szkołach podstawowych i gimnazjach;
- unowocześnienie i dostosowanie klasyfikacji zawodów dla potrzeb lokalnej specyfiki rynku pracy, np. zawody ceramiczne;
- sprawdzanie predyspozycji do zawodu przy rekrutacji do ZSZ i techników – przy obecnych zasadach rekrutacji, w niektórych oddziałach odpada po pierwszym roku nauki około 50% uczniów.

Najwięcej emocji wzbudzały problemy związane z organizacją i przeprowadzaniem egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe.
Uczestnicy panelu zdecydowanie opowiedzieli się za odejściem od pisemnej formy etapu praktycznego egzaminu zawodowego w technikum.

Ocenili też negatywnie propozycję (zapisaną w projekcie zmian w ustawie o systemie oświaty) przeprowadzania w przedostatnim roku nauki egzaminu zawodowego w technikum, gdyż:

  • realizacja kształcenia zawodowego wymaga korelacji z kształceniem ogólnym;

  • roczna przerwa miedzy zakończeniem kształcenia zawodowego a podjęciem pracy, spowoduje utratę części nabytych kompetencji zawodowych.

Merytoryczna dyskusja uczestników panelu stała się podstawą do sformułowania stanowiska, precyzującego oczekiwania środowisk związanych ze szkolnictwem ponadgimnazjalnym:

Stanowisko uczestników II Kongresu Zarządzania Oświatą
w sprawie problemów szkolnictwa ponadgimnazjalnego

Uczestnicy panelu „Problemy szkół ponadgimnazjalnych i kształcenia zawodowego” widzą potrzeby:
1. dokonania gruntownej rewizji podstawy programowej kształcenia ogólnego oraz podstaw programowych kształcenia w zawodach, zwłaszcza zapewnienia spójności między nimi;
2. stabilizację przepisów dotyczących organizacji egzaminu maturalnego, po wcześniejszym usunięciu z nich zapisów niejasnych lub nieracjonalnych;
3. podniesienie rangi edukacji politechnicznej na wszystkich etapach edukacyjnych;
4. przebudowy ramowych planów nauczania w taki sposób by umożliwić uczniom technikum realizację programów nauczania w zakresie rozszerzonym i w konsekwencji stworzenie szansy na przystąpienie do egzaminu maturalnego na tym poziomie;
5. rozwiązań systemowych dotyczących kształcenia i doskonalenia nauczycieli przedmiotów zawodowych;
6. stworzenia obudowy dydaktycznej (pracownie, pomoce dydaktyczne, podręczniki, materiały pomocnicze) dla realizacji kształcenia w szkolnictwie zawodowym i zaocznym;
7. zmiany formuły etapu praktycznego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe na poziomie technikum, poprzez przeprowadzanie tej części egzaminu w formie zadania egzaminacyjnego wykonywanego w pracowniach kształcenia zawodowego lub przywrócenie formy pracy dyplomowej;
8. rozważenia zasadności praktycznego kształcenia zawodowego w formie praktyk zawodowych.

Jednocześnie uczestnicy panelu wyrażają swoją stanowczą dezaprobatę wobec zamiarów zmiany organizacji kształcenia w technikach (zawartych w projekcie z dnia 19 września 2007 r. ustawy o zmianie ustawy o systemie oświaty oraz o zmianie niektórych innych ustaw) , których istotą ma być przeprowadzanie egzaminu zawodowego w przedostatnim roku kształcenia, nie znajdując żadnych argumentów merytorycznych ani organizacyjnych uzasadniających takie posunięcie.

EwaBe30-01-2008 23:28:35   [#26]
No i popsułeś mu imaż. A tak się, biedactwo, starał ...
AnJa30-01-2008 23:38:26   [#27]
nie starałem się o imaż:-)

nie mam świadomości uczestniczenia w czymś waznym- jak coś muszę(bo chcę, bo powinienem, bo nie umiem odmówić, bo jakoś tak wyszło) to robię

moj daleki krewny pędzac bimber w ukrytej na bagnach ziemiance nie robił niczego wielkiego

traf chciał, ze nakryli go niemieccy żandarmi

i kolejny traf chcial, ze wtedy cholerstwo wybuchło

jakby nie zandarmi zginąłby sam
...
to autentyk!
Marek Pleśniar30-01-2008 23:50:31   [#28]

na imidża trzeba sobie zapracowywać długo

ale i tak jakiś przyjdzie ktoś i ci go w 5 minut schrzani -

 i na tym polega posiadanie imidża;-)

AnJa30-01-2008 23:52:22   [#29]
jasne

no faktycznie- ja sie wcale o imaża nie starałem, bo starałem się o imidża
Marek Pleśniar30-01-2008 23:53:24   [#30]
"zapracowywanie sobie" nań wcale nie polega na staraniu się;-) Można pracować mimowolnie
EwaBe30-01-2008 23:54:29   [#31]

I teraz Ty mi popsułeś. A chciało się mi zemsty za ten "target" ;-).

Coś tam jeszcze ktoś przebąkiwał, że inteligentny to się nie da obrazić (czyje to?) i tego samego dnia też niepochlebnie o cytatach, czyli zdaniach zapadających w pamięć.

Trochę brak mi w tym konsekwencji.

Dobra, na dzisiaj wystarczy. Odrobilam trochę zaległości, zmieniajac przy okazji wlasny imidż.

Ale jak mnie jeszcze raz wkurzysz, wrócę do tematu fanklubu. Dobrej nocy.

Marek Pleśniar30-01-2008 23:55:42   [#32]
jak mówią piraci na Karaibach, nie podpadaj nigdy 1. kobiecie  2. człowiekowi z nożem:-)))))))))))
post został zmieniony: 30-01-2008 23:56:43
AnJa30-01-2008 23:58:36   [#33]
Indiana Jones na faceta z nożem miał sposób- rewolwer.

ale na kobietę, to chyba faktycznie nie ma sposobu...
Marek Pleśniar31-01-2008 00:00:39   [#34]
więcej optymizmu - jest - przykładasz sobie rewolwer do łba, pstryk i załatwione;-)
post został zmieniony: 31-01-2008 00:12:19
aza31-01-2008 00:06:55   [#35]

chyba sobie Panowie grabicie.....

:-)))))

zaczynam tęsknić za spotkaniem .....

 


post został zmieniony: 31-01-2008 00:14:59
zgredek31-01-2008 00:27:10   [#36]
EwaBe?
frigg02-02-2008 12:23:18   [#37]
Przelew dokonany - zgodnie z obietnicą, a nawet wcześniej.
Marek Pleśniar02-02-2008 12:25:31   [#38]

o, i to się chwali:-)

====================

i tu stawiam "grubą kreskę" bo na zupełnie inny temat właśnie miałem pisać - nie do Cię, w żadnym wypadku;-)

Marek Pleśniar02-02-2008 12:48:37   [#39]

drodzy Kandydaci do Stowarzyszenia. Ci z nas, którzy zastanawiają się nad wstąpieniem do OSKKO.

============================================

Zanim to uczynicie, proszę Was bardzo..

Przeczytajcie w naszym statucie sam początek choć, I przejrzyjcie naszą stronę w internecie - żeby zobaczyć co i po co robimy.

Ten fragment Statutu:

ROZDZIAŁ II
Cel Stowarzyszenia, charakter i środki działania

 

§ 6
Celami Stowarzyszenia są:
1. Działania na rzecz zwiększenia efektywności polskiego systemu oświaty
2. Działalność oświatowa, w tym popularyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania oświatą, prawa w oświacie
3. Wyrażanie opinii w sprawach dotyczących oświaty.
4. Oddziaływanie, sposobami prawnie dozwolonymi na władze samorządowe i państwowe, w sprawach służących rozwojowi oświaty, wysuwanie postulatów w tym zakresie
5. Wymiana informacji, doświadczeń oraz ułatwianie kontaktów w środowisku kadry kierowniczej oświaty oraz kadry nauczycielskiej.
6. Wspomaganie kadry kierowniczej oświaty
§ 7
1. Stowarzyszenie realizuje swoje cele poprzez:
a) Tworzenie systemu wspomagania kadry kierowniczej oświaty,
b) Reprezentowanie członków stowarzyszenia w kontaktach z władzami oświatowymi,
c) Opracowywanie rozwiązań problemów występujących w oświacie oraz ich upowszechnianie.
d) Organizowanie szkoleń oraz prowadzenie działalności informacyjnej dotyczącej problematyki oświatowej, w tym z wykorzystaniem środków masowego przekazu i komunikowania się,
e) Organizowanie akcji społecznych,
f) Inicjowanie i prowadzenie działalności wydawniczej dotyczącej problematyki oświatowej
.

I ten fragment:

§12
Członkowie Stowarzyszenia obowiązani są:
a) Troszczyć się o dobro i rozwój stowarzyszenia,
b) Uczestniczyć w działalności stowarzyszenia,
c) Stosować się do postanowień statutu i uchwał władz Stowarzyszenia,

d) Opłacać regularnie składki członkowskie

====================

Wytłumaczę na czym właściwie polega moja prośba.

Wstępując do OSKKO , dołączając do ponad 3000 ludzi dajemy Stowarzyszeniu coś bardzo ważnego - rosnącą reprezenatywnośc środowiska. A dzięki temu coraz mniej wypada nas nie słuchać, nie zasięgać naszej opinii w ważnych dla oświaty sprawach.

Wspieramy też Stowarzyszenie składką - dość niewysoką bo tylko 60zł rocznie. Ale dla nas to być albo nie być, bo biuro, bo benzyna bo łączność i bo ta strona naszego forum któą właśnie czytacie. Za to wszystko się płaci.

Czasem pytany jeste przez kandydatów "a co za to?""jakie usługi otrzymam za 60zł?"

Proszę:-)

Nie otrzymacie za to żadnych usług i nic za do Wam nie damy.

To raczej Wy dajecie - wsparcie Stowarzyszeniu by mogło istnieć, zabierać glos, być tam gdzie trzeba być by o nas mówić, utrzymywać łączność z nami.

================

Oczywiście staramy się też dawać wsparcie - głównie moralne i merytoryczne. Utrzymujemy to miejsce - Forum i stronę  byśmy mogli sobie nawzajem radzić. Robimy ważne dla oświaty konferencje. Stworzyliśmy wymianę plików gdzie się ludzie dzielą materiałami.

Nasze forum odwiedza 35 000 ludzi.

Dlatego telefon od kogoś kto mi powiedział "nie mam jeszcze dostępu do "plików" dlatego wpłatę składki uznaję za zbędną bardzo był dla mnie przykry.

Przykry bo powinniśmy jak najlepiej udostępniac członkom OSKKO te pliki. Staramy się - i jak od jesieni widac ulepszyliśmy Wymianę oraz procedurę rejestrowania w niej kolejnych członkó OSKKO.

Ale przykry też bo to nie nasze, nie moje pliki

To pliki koleżanek i kolegów do rozdawania sobie nawzajem.

Nie są własnością Stowarzyszenia tylko własnością ich autorów - a za ich zgodą my udostępniamy je koleżankom i kolegom - żeby mieli ułatwienie w pracy.

Taki poradnik za darmo - żeby nie kupować tych setek "segregatorów" z kolejnymi wersjami regulaminów i innych papierzysk. Niestety niezbędnych w pracy dyrektora.

Dlatego... Proszę o zrozumienie. Przychodzimy tu aby coś dać stowarzyszeniu, i tym samym dać grupie zawodowej dyrektorów - by miała swój głos i reprezentację w Sejmie, MEN itp

 

Dlatego zanim się do nas zapiszesz Koleżanko/Kolego - przeczytaj po co to wszystko i dopiero wtedy podejmij decyzję. Bo my nie prowadzimy usług dla ludności. Choć trochę staramy się prowadzić ją - ale na zasadzie wzajemności i wolontariatu:-)

To nie jest nasz główny cel. Nasz cel - to lepsze prawo oświatowe.

Ludzie którzy zdecydowali być razem by naprawiać oświatę są tym samym - to moje zdanie - elitą dyrektorską, wizytatorską, urzędniczą - bo zainteresowali się czymś więcej niż czubek własnego nosa. Wystawili go poza szkolną bramę:-)

 

No i mam prośbę do "pobieraczy plików":-)

Przeczytajcie instrukcję. :-)

Wszycy członkowie OSKKO są rejkestrowani w bazie uprawnionych ale trzeba trochę się postarać wszystko wypełnić dokładnie. No i podac nam aktualny email jak go zmieniliście:-)

Instrukcja jest tu: http://www.oskko.edu.pl/wymiana_plikow/index.php

papierska02-02-2008 15:52:52   [#40]
Ja nadal kontynuuję aspekt "moralności" czy stosowania "norma obyczajowych".

"§12
Członkowie Stowarzyszenia obowiązani są:
a) Troszczyć się o dobro i rozwój stowarzyszenia,
b) Uczestniczyć w działalności stowarzyszenia,
c) Stosować się do postanowień statutu i uchwał władz Stowarzyszenia,
d) Opłacać regularnie składki członkowskie"

To tylko 60 zł lub aż 60 zł.

Kto ma płacić składkę? Odp: Członek Stowarzyszenia.

Czy szkoła w której pracuję i dostaję za to wynagrodzenie jest członkiem stowarzyszenia? Sama sobie odpowiadam: NIE (jeśli się mylę, proszę o sprostowanie).

To dlaczego opłata składki członkowskiej ma dla niektórych logiczne uzasadnienie, że można to uczynić z budżetu szkoły, rady rodziców, socjalnego (przykłady pomysłów przeczytanych na forum) a nie z budżetu domowego. Bycie członkiem to nie obowiązkowe ubezpieczenie samochodu szkolnego, OC (to płaci pracownik z własnej kieszeni), czy "glejt", który jest wymagany do prawidłowego funkcjonowania dyrektora w pracy. To mój dobrowolny wybór.
Proponuje aby składki członków Związku Nauczycielstwa Polskiego czy "Solidarności nauczycielskiej" czy jakiejś innej instytucji działającej na rzecz oświaty opłacać też z budżetu.

Czy tworzy się elita uprzywilejowanych w oświacie????
Marek Pleśniar02-02-2008 16:00:57   [#41]

jest to - jak dla mnie - pytanie dla Ciebie. Więc sobie musisz sama na nie odpowiedzieć, bo dotyczy Twej decyzji - jak masz zrobić.

komeniusz02-02-2008 21:39:32   [#42]
A ja wolę jak AnJa w poście 06.. miło i sympatycznie :-).. Pozdrawiam wszystkich serdecznie..
ps. składkę zapłacę w poniedziałek jak oddam butelki za kaucję..
Tara02-02-2008 22:28:54   [#43]
Teraz poczytałam i nie wyobrażam sobie zapłacenia składki z pieniedzy innych niz własne.Czym  innym  są konferencje.Te można załacić z doskonalenia.
Marek Pleśniar02-02-2008 22:31:34   [#44]
Wasza decyzja:-) Wasz wybór.
Tara02-02-2008 22:43:18   [#45]
Marku w moim przekonaniu nie jest to tylko kwestia wyboru ale chyba przepisów.W jaki paragraf wrzucisz składki członkowskie?
Marek Pleśniar02-02-2008 22:47:19   [#46]
Pisałem o tym i pisali inni. W sobotnią noc nie znajduję przyjemności w roztrząsaniu tego po raz setny. To decyzja dyrektora. Zrób jak uważasz za stosowne i dobre.
joljol02-02-2008 22:49:56   [#47]

a moje pytanie:

kwit z doskonalenia dostaje szkoła (mimo, że płaci) czy n-l?

tak na marginesie moralności (mimo, że płacę sama), to powinnam swojej placówce wystawić rachunek za korzyści wyniesione z oskko

więc nie załujcie tym co płacą te 60 zł ze szkolnych bo wnoszą dużo więcej

Tara02-02-2008 22:51:20   [#48]
Chciałeś chyba dorzucić w sobotnią ostatniokarnawałowąnoc:-) więc przyjemnej zabawy życzę.:-)))
Marek Pleśniar02-02-2008 22:58:16   [#49]

i wzajemnie:-) Miłej reszty kar - nawału:-)

i do zobaczenia w Miętnem

AnJa02-02-2008 23:11:34   [#50]
widzisz komeniusz - z tymi flaszkami to problem- coraz mniej jest zwrotnych

a na złom szklany to trza dużo pracować

natomiast ogólnie to zgadzam się, że 60. zł jest problemem etycznym

na zamówieniach pblicznych minimlny przekręt (w warunkach szkolnych) to ok. 2 tys złotych- i to jest lege artis i nikt się nad tym nie zastanawia- bo nie wie
strony: [ 1 ][ 2 ]