Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU
z dnia 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. Nr 23, poz. 225) § 13. 1. Szkoła zakłada księgi arkuszy ocen.
2. Księga arkuszy ocen zawiera ułożone w porządku alfabetycznym arkusze ocen uczniów urodzonych w jednym roku, którzy ukończyli lub opuścili szkołę. Na pierwszej stronie księgi zamieszcza się adnotację:
"Księga arkuszy ocen uczniów urodzonych w .............................. roku" .
(podać rok urodzenia) | Na końcu księgi zamieszcza się adnotację:
"Księga zawiera: a) .............................. arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę,
(podać liczbę)
b) .............................. arkuszy ocen uczniów, którzy z różnych przyczyn opuścili szkołę". |
(podać liczbę)
Adnotację na końcu księgi opatruje się pieczęcią szkoły oraz pieczątką i podpisem dyrektora szkoły.
Jak rozwiązać ten temat w Zespole Szkół prowadzącej szkoły zaoczne i dzienne? Może ktoś już rozwiązał ten problem. Muszę dodać, że w szkole zaocznej rozrzut jeśli chodzi o rocznik jest bardzo duży. Ela |