Forum OSKKO - wątek

TEMAT: co z serwerem?
strony: [ 1 ][ 2 ]
PawełR15-09-2007 12:00:11   [#01]

Moi drodzy, dostałem pracownię 2006, jest super, tylko, że serwer spowalnia pracę całości, a na dodatek teraz się zbiesił, wychodzi jakiś błąd zamknięcia i nie mogę nic uruchomić....

fachowcy podczas instalacji w wakacje powiedzieli, abym sobie zastąpił serwer zwykłym windowsem i miał 11 komputer i sieć i będzie ok.

czy tak można technicznie? nie znam się na tym i moja indformatyczka też nie

o gwarancję na pracownię ewentualnie zapytam się firmę zadzwonię

doradźcie coś, co z tym serwerem

Marek Pleśniar15-09-2007 12:38:16   [#02]

fachowcy podczas instalacji w wakacje powiedzieli że do kitu robią??

(swoją drogą troszkę racja - zwykła windowsowa sieć wystarczy :-)

ankate15-09-2007 12:50:01   [#03]
...u mnie pracownia od wakacji nówka i ...tragedia codziennie coś nowego, niedoróbki same, wymienili już różniaste kable, klawiaturę przy serwerze, ładowarkę do laptopa i takie tam rózne... nie można lekcji normalnie przeprowadzić, stara weteranka 10 -letnia działa bez zastrzeżeń. Moja informatyczka zawsze od rana ma duszę na ramieniu, co nowego przyniesie dzień :-(
AnJa15-09-2007 14:57:46   [#04]
no, niestety- wzorce jakości to te pracownie nie są - na razie nic powaznego, ale jakiś drobiazg codziennie
Grandar15-09-2007 15:28:41   [#05]

PawełR

Co to za serwer - czy możesz podać jakieś parametry. Jeżeli pracownia jest z edycji MEN (MENIS) to można zakupić kolekcje płyt DVD do instalacji pracowni jak przewiduje projekt  na stronie: http://sbs.oeiizk.waw.pl/oferta/index.html (w wielu przypadkach można otrzymać za darmo nawet uaktualnienie do starszych wersji)

wiem, że obecnie wiele firm instalacyjnych działa bez przygotowania i dlatego są takie opłakane skutki. O takich sytuacjach należy zgłaszać do koordynatora informatyki w KO

Woron15-09-2007 17:11:49   [#06]
A po co w ogóle wyłączasz serwer? On z założenia ma pracować cały czas.